Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Luoja

Perustettu 08.07.2018 13:00:17 Jäseniä 15 Vierailuja 3 744 Medioita 555

Plussatuinpien medioiden tarkoitus on kerätä nimenomaan tämän saavutuksen saaneet mediat, koska katsotuin media-arvonimellä ei ole mitään merkitystä.
Tänne siis kaikki eniten blussaa saaneet turaukset.

perseenlämmitin perseenlämmitin
Eristys Eristys
Täyttä totta Täyttä totta
kopioituivat :3 kopioituivat :3
SE Muumilaaksossa?! SE Muumilaaksossa?!
Ibiza Ibiza
Huomattavasti halvempi Huomattavasti halvempi
"syö itse kaalipaskasi" "syö itse kaalipaskasi"
Hiiop! Hiiop!
Synonyymipullat Synonyymipullat
Koiro Koiro
Paint-joulukalenteri 2018 Luukku 3! Paint-joulukalenteri 2018 Luukku 3!
kapteeni haddock kapteeni haddock
Kuvakommentti Kuvakommentti
Löysi uuden toverin Löysi uuden toverin
Soivat kodinlaitteet osa 2 Soivat kodinlaitteet osa 2
Ruoke ploki Ruoke ploki
Tilastoja. Tilastoja.
eKA lUUKKU (paint joulukaleerineekeri 1) eKA lUUKKU (paint joulukaleerineekeri 1)
Newton pohtii Suomen painovoimaa Newton pohtii Suomen painovoimaa
Odotukset vs. todellisuus Odotukset vs. todellisuus
Kalliit hävittäjät Kalliit hävittäjät
Saunakissa Saunakissa
Elevoituneen makuaistin muumi Elevoituneen makuaistin muumi
 1 105 näyttökertaa, 24 viestiä, 4 MB, 1 tiedosto
22.09.2019 12:23:29
[ + 10 | ]
👑 Plussatuin 22.09.2019.
👑 Katsotuin 22.09.2019.

Pär pär :D

[34665] [tiedosto.jpg] [4 MB] [4128x3096] [] []
tiedosto.jpg

22.09.2019 13:04:48
#249577 [+-] Piilota Suosittele

>>249574
Silloin mopoissa oli tehorajoitus 1.5hv eli aika liki 1kW, 50cc ja 45 km/h.
Noilla oli muistaakseni 30cc ja 30km/h.
Voin muistaa väärinkin. Siitä on tosiaan 30 vuotta aikaa.

22.09.2019 21:01:00
#249746 [+-] Piilota Suosittele

>>249721

No sitten tietenki lähet karkuun! Kyllä tommonen yhen kyttäauton jättää taakseen, ku vääntää vähän kaasua isommalle. Kuuluu vaan "prötprötpröööö" ja kytät jää nuoleen näppejään.

22.09.2019 21:25:56
#249758 [+-] Piilota Suosittele

>>249750

Pistä vilimiä! En tosiaan oo koskaan aikasemmin nähäny tommosia vehkeitä, ku sillon joku aika sitten ja ny tässä sun jutussa. Vispaako ne polokimet ku autistit reiveissä vai miten se toimii?

22.09.2019 21:52:08
#249777 [+-] Piilota Suosittele

>>249771

Vai tuommonen värkki. Kulukee paljon lujempaa, ku kuvittelinkaan. Lähinnä tommosen kans huolestuttais se, että toimiihan jarrutkin varmasti. En muuten tiennykkään, että oot australialainen :)

[ 24 viestiä | ]