Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Luoja

Perustettu 08.07.2018 13:00:17 Jäseniä 15 Vierailuja 3 744 Medioita 555

Plussatuinpien medioiden tarkoitus on kerätä nimenomaan tämän saavutuksen saaneet mediat, koska katsotuin media-arvonimellä ei ole mitään merkitystä.
Tänne siis kaikki eniten blussaa saaneet turaukset.

Reps kops Reps kops
Kuvakommentti Kuvakommentti
Paint-joulukalenteri 2018: Luukku 23 Paint-joulukalenteri 2018: Luukku 23
kosken vain vähän :3 kosken vain vähän :3
Mitä muuta muka olisi voinut käydä Mitä muuta muka olisi voinut käydä
Ammattitason editointi Ammattitason editointi
Rip Rip
Tyrone vs tank Tyrone vs tank
Luen tällä hetkellä: Lentävä kuolema (Poirot) Luen tällä hetkellä: Lentävä kuolema (Poirot)
Söin kaikki sun makkarat saatana Söin kaikki sun makkarat saatana
Jeccu :D Jeccu :D
stock photo bomber stock photo bomber
Jetman Jetman
Hönö vierailee pupuhuhdassa. Hönö vierailee pupuhuhdassa.
Kuvakommentti Kuvakommentti
Jesse, meidän täytyy tehdä kissanminttua Jesse, meidän täytyy tehdä kissanminttua
hyvin toimii hyvin toimii
Hääyö. Hääyö.
aira samulin kanaalissa aira samulin kanaalissa
Ilo irti elämästä Ilo irti elämästä
Totta ainakin Helsingissä Totta ainakin Helsingissä
Naiset Naiset
Kerran vielä Kerran vielä
perseenlämmitin perseenlämmitin
 1 105 näyttökertaa, 24 viestiä, 4 MB, 1 tiedosto
22.09.2019 12:23:29
[ + 10 | ]
👑 Plussatuin 22.09.2019.
👑 Katsotuin 22.09.2019.

Pär pär :D

[34665] [tiedosto.jpg] [4 MB] [4128x3096] [] []
tiedosto.jpg

22.09.2019 13:04:48
#249577 [+-] Piilota Suosittele

>>249574
Silloin mopoissa oli tehorajoitus 1.5hv eli aika liki 1kW, 50cc ja 45 km/h.
Noilla oli muistaakseni 30cc ja 30km/h.
Voin muistaa väärinkin. Siitä on tosiaan 30 vuotta aikaa.

22.09.2019 21:01:00
#249746 [+-] Piilota Suosittele

>>249721

No sitten tietenki lähet karkuun! Kyllä tommonen yhen kyttäauton jättää taakseen, ku vääntää vähän kaasua isommalle. Kuuluu vaan "prötprötpröööö" ja kytät jää nuoleen näppejään.

22.09.2019 21:25:56
#249758 [+-] Piilota Suosittele

>>249750

Pistä vilimiä! En tosiaan oo koskaan aikasemmin nähäny tommosia vehkeitä, ku sillon joku aika sitten ja ny tässä sun jutussa. Vispaako ne polokimet ku autistit reiveissä vai miten se toimii?

22.09.2019 21:52:08
#249777 [+-] Piilota Suosittele

>>249771

Vai tuommonen värkki. Kulukee paljon lujempaa, ku kuvittelinkaan. Lähinnä tommosen kans huolestuttais se, että toimiihan jarrutkin varmasti. En muuten tiennykkään, että oot australialainen :)

[ 24 viestiä | ]