Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Luoja

Perustettu 08.07.2018 13:00:17 Jäseniä 15 Vierailuja 3 744 Medioita 555

Plussatuinpien medioiden tarkoitus on kerätä nimenomaan tämän saavutuksen saaneet mediat, koska katsotuin media-arvonimellä ei ole mitään merkitystä.
Tänne siis kaikki eniten blussaa saaneet turaukset.

Lihava lehmä Lihava lehmä
Mortti ja vertti tuli kylään Mortti ja vertti tuli kylään
Pakotetut porrasturvat Pakotetut porrasturvat
SDP SDP
Venyttys :3 Venyttys :3
Kahvia Kahvia
:D :D
Markoboy Markoboy
boing, osui nöpöön boing, osui nöpöön
Iso paska Iso paska
Kääriytyy Kääriytyy
Minnää ollen Esspanjapanin kunkku! Minnää ollen Esspanjapanin kunkku!
Sijaisemo Sijaisemo
Pervitin Pervitin
kakkahätä kakkahätä
Paint-kalenterin luukku nro. 5 Paint-kalenterin luukku nro. 5
Kiva tietää näin 3:lta aamuyöstä Kiva tietää näin 3:lta aamuyöstä
hah :3 hah :3
You ate my lasaga, graffield You ate my lasaga, graffield
Hula-koiran heimotanssi Hula-koiran heimotanssi
Superkäyttäjä ulkomailla Superkäyttäjä ulkomailla
hyvin toimii hyvin toimii
Unelmien mies. Unelmien mies.
sähköautot sähköautot
 1 105 näyttökertaa, 24 viestiä, 4 MB, 1 tiedosto
22.09.2019 12:23:29
[ + 10 | ]
👑 Plussatuin 22.09.2019.
👑 Katsotuin 22.09.2019.

Pär pär :D

[34665] [tiedosto.jpg] [4 MB] [4128x3096] [] []
tiedosto.jpg

22.09.2019 13:04:48
#249577 [+-] Piilota Suosittele

>>249574
Silloin mopoissa oli tehorajoitus 1.5hv eli aika liki 1kW, 50cc ja 45 km/h.
Noilla oli muistaakseni 30cc ja 30km/h.
Voin muistaa väärinkin. Siitä on tosiaan 30 vuotta aikaa.

22.09.2019 21:01:00
#249746 [+-] Piilota Suosittele

>>249721

No sitten tietenki lähet karkuun! Kyllä tommonen yhen kyttäauton jättää taakseen, ku vääntää vähän kaasua isommalle. Kuuluu vaan "prötprötpröööö" ja kytät jää nuoleen näppejään.

22.09.2019 21:25:56
#249758 [+-] Piilota Suosittele

>>249750

Pistä vilimiä! En tosiaan oo koskaan aikasemmin nähäny tommosia vehkeitä, ku sillon joku aika sitten ja ny tässä sun jutussa. Vispaako ne polokimet ku autistit reiveissä vai miten se toimii?

22.09.2019 21:52:08
#249777 [+-] Piilota Suosittele

>>249771

Vai tuommonen värkki. Kulukee paljon lujempaa, ku kuvittelinkaan. Lähinnä tommosen kans huolestuttais se, että toimiihan jarrutkin varmasti. En muuten tiennykkään, että oot australialainen :)

[ 24 viestiä | ]