Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Luoja

Perustettu 08.07.2018 13:00:17 Jäseniä 15 Vierailuja 3 744 Medioita 555

Plussatuinpien medioiden tarkoitus on kerätä nimenomaan tämän saavutuksen saaneet mediat, koska katsotuin media-arvonimellä ei ole mitään merkitystä.
Tänne siis kaikki eniten blussaa saaneet turaukset.

Olet vain kateellinen Olet vain kateellinen
tippuri tippuri
Huutista Huutista
Loppuu metkuilu. Loppuu metkuilu.
Tyrone vs tank Tyrone vs tank
Sipilä on gay Sipilä on gay
Perjantaipylly Perjantaipylly
Naurunappula Fingerporissa Naurunappula Fingerporissa
Kamala kohtalo! Kamala kohtalo!
Hohoo Hohoo
Välillä iloisiakin hetkiä Välillä iloisiakin hetkiä
Nyt pannaan Nyt pannaan
Älä ole John Älä ole John
Hipsteri ja käsityömämmi Hipsteri ja käsityömämmi
Sk8ercat Sk8ercat
Hyvää juhannusta. Hyvää juhannusta.
juna.webm juna.webm
Ruoke ploki Ruoke ploki
perseenlämmitin perseenlämmitin
Köyhien ulina Köyhien ulina
Superkäyttäjä ulkomailla Superkäyttäjä ulkomailla
Whee! Whee!
Voi jeesus Voi jeesus
Fiksu poika Fiksu poika
 1 404 näyttökertaa, 12 viestiä, 0.64 MB, 1 tiedosto
21.02.2019 13:04:12
[ + 13 | ]
👑 Plussatuin 21.02.2019.
👑 Katsotuin 21.02.2019.

Rattoisa veneretki

[24831] [0.png] [0.64 MB] [363x6318] [] []
0.png

feissarimokat

(147)  · 

mustasukkainen

 · 

naisystävä

 · 

vene

(66)  · 

veneretki

 · 

airisto

21.02.2019 18:13:13
#162524 [+-] Piilota Suosittele

Tuon jälkeen Niina lemmenlomalle mukaan jonnekin kivaan paikkaan. Ja nopea katoaminen passien, rahojen ja kaiken mahdollisen kanssa paikalta.

22.02.2019 00:28:08
#162723 [+-] Piilota Suosittele

Olisin jäänyt tarinan alussa kahvilaan juomaan kupillistani ja tuumannut että tämä suhde oli sitten tässä.
Miten kukaan lähtee edes lepyttelemään tollasta jonka ei selkeesti tulis olla missään suhteessa ennenkuin saa vainoharhasuutensa ja manipulointinsa hallintaan? Ei riitä omassa prosessorissa tehot käsittää tällästä. :II

22.02.2019 04:00:44
#162794 [+-] Piilota Suosittele

>>162781
No jos jätkän löytyessäkin ensimmäinen huoli oli että missä vieraissa se on ollut niin...emt.
Ja känniäänkin pitää osata hallita. Olen niuho ihminen. :3

[ 12 viestiä | ]