Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Luoja

Perustettu 08.07.2018 13:00:17 Jäseniä 15 Vierailuja 3 744 Medioita 555

Plussatuinpien medioiden tarkoitus on kerätä nimenomaan tämän saavutuksen saaneet mediat, koska katsotuin media-arvonimellä ei ole mitään merkitystä.
Tänne siis kaikki eniten blussaa saaneet turaukset.

Synti Kaupunni (Jonne in memoriam ;____; ) Synti Kaupunni (Jonne in memoriam ;____; )
Suomella on hyvä mies Suomella on hyvä mies
homottaa homottaa
kamerukset kamerukset
Olet vain kateellinen Olet vain kateellinen
tippuri tippuri
Petturi Urpo servataan Petturi Urpo servataan
Juhlat. Juhlat.
Kisutyyny Kisutyyny
Vähän mökkiremppaa Peran kanssa kjeh khejh Vähän mökkiremppaa Peran kanssa kjeh khejh
Maahanmuuttajat. Maahanmuuttajat.
Iloisesti eteenpäin Iloisesti eteenpäin
Ägplöö, T: Onni Ägplöö, T: Onni
Gay Gay
mitä helvettiä :DD mitä helvettiä :DD
Simulaattorit Simulaattorit
Taivaassa. Taivaassa.
Ihana nainen Ihana nainen
Huutista Huutista
sähköautot sähköautot
Miten voi olla jano, vaikka on juonut taas koko yön (Mora) Miten voi olla jano, vaikka on juonut taas koko yön (Mora)
huijarit kuriin huijarit kuriin
Jamal-tribuutti Jamal-tribuutti
juna.gif juna.gif
 1 259 näyttökertaa, 5 viestiä, 0.14 MB, 1 tiedosto
06.01.2019 03:25:55
[ + 16 - | ]
👑 Plussatuin 06.01.2019.

soijarouhe

[22572] [57e34524.jpg] [0.14 MB] [861x863] [] []
57e34524.jpg

nalle puh

(38)
07.01.2019 05:07:16
#142977 [+-] Piilota Suosittele

142496

142508

Nyt ihan asian kannalta, mikä vegetaristeja ja nykyään enemmissä määrin vegaaneja vaivaa. Siis vittu sentään.

Söisköhän ihmiset vähemmän lihaa, jos kävisivät teurastamolla vierailulla. Kynin ja pilkoin just 2 sorsaa ja yhen jäniksen. Oisin halunnu ottaa ne käpälät ja kuumakuivata jollekkin taikauskoselle idiootille (1500€/kpl ja saat hyvää lotto-onnea).

Ihminen on peto, ja syö myös LIHAA SAATANAN VIHERPIIPEROT!

07.01.2019 10:17:10
#143016 [+-] Piilota Suosittele

Mä kyl syön ihan terveyssyistä enemmän kasviperäistä proteiinia.
En siis kuitenkaan vältä punaista lihaa, noin 400g kuukaudessa.
Kana ja kala on sitten eri juttu.

Vaikka ihminen on ollut peto niin me ollaan totuttu syömään sitä mitä on sattunut kouraan, varsinkin arktisilla alueilla. Marjat, juuret, lehdet jne. Ei aina tullut kaadettua riistaa.

Ja aivan alussa me oltiin haaskaeläimiä, syömässä raatojen luuydintä.

28.12.2019 18:38:15
#287077 [+1] Piilota Suosittele

>>143016
Maksa on siitä fiksu, että se pyrkii säästämään vitamiinit ja hivenaineet kun niistä on pula. Ravintoa riittää kolmeksi päiväksi ihan heittämällä kunnes sitä aletaan polttamaan lihaksista ja lopulta rasvasta.

Melkein vuoden vanha ketju, mutta joku plussasi jonkun kommenttini täältä tänään tai eilen.

[ 5 viestiä | ]