Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Luoja

Perustettu 08.07.2018 13:00:17 Jäseniä 15 Vierailuja 3 744 Medioita 555

Plussatuinpien medioiden tarkoitus on kerätä nimenomaan tämän saavutuksen saaneet mediat, koska katsotuin media-arvonimellä ei ole mitään merkitystä.
Tänne siis kaikki eniten blussaa saaneet turaukset.

Huomattavasti halvempi Huomattavasti halvempi
Huutista Huutista
Kannatti uhrata metsänhengille Kannatti uhrata metsänhengille
Hapsi ja Ipa Hapsi ja Ipa
Paint-joulukalenteri 2018 Luukku 3! Paint-joulukalenteri 2018 Luukku 3!
serverin ylläpitäjä serverin ylläpitäjä
Painoi naurunappulaa Painoi naurunappulaa
Haastan Jhnnan Haastan Jhnnan
Gordonin kaviaarikaupat Gordonin kaviaarikaupat
Rauhan uskonto kommentoi Iltasanomissa Rauhan uskonto kommentoi Iltasanomissa
Kela Kela
Paskalla on tekijänsä Paskalla on tekijänsä
Sanokaa "mau!" Sanokaa "mau!"
:D :D
Jackass Jackass
Kaikista pahimpia rikollisia Kaikista pahimpia rikollisia
Berlusconin parkkipirkko Berlusconin parkkipirkko
kissa kissa
Muistelua viskilasin ääressä. Muistelua viskilasin ääressä.
g = 9,80665 m/s² g = 9,80665 m/s²
Kosto on aina iloinen Kosto on aina iloinen
Slayjer Slayjer
Tunnustuksia. Tunnustuksia.
Näinhän se menee vaikka ne kuplassa elelevät väittääkin muuta. Näinhän se menee vaikka ne kuplassa elelevät väittääkin muuta.
 1 403 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.05 MB, 1 tiedosto, 16.10.2018 15:09:43
[ + 11 - | ]
👑 Plussatuin 16.10.2018.

Loiskulttuurin tuhoutuminen lähellä

[19304] [tiedosto.jpg] [0.05 MB] [399x277] [] []
tiedosto.jpg

mannet

(11)  · 

arvostelu

(11)  · 

paska

(483)  · 

kulttuuri

(32)  · 

mustalainen

(155)  · 

romani

(54)  · 

rainer

 · 

friman

 · 

heimoveli

 · 

työ

(113)  · 

koulu

(74)  · 

yhteiskunta

(6)
16.10.2018 15:44:35 | 15:49:25
#109837 [+-] Piilota Suosittele

109831


Eläpäs nyt anna äänekkään 99,8% prosentin pilata muiden mainetta.

Asuin itä-tuirassa hetkosen ja vähemmän heistä oli haittaa kuin minusta. Mukavaa porukkaa.

Ei tullut keklua keuhkoon, kun oli ihmiselle ihminen.

Ns. etnokohtaaminen :D parin nuoren romaanityären kanssa...

Olivat kauppaan menossa ja katselivat itseään hissin peilistä. "näytetään me ihan hirveiltä. Ihan hirveiltä näytetään. mitä mieltä siä oot?"

2evill: "No mitä se haittaa, jos ette ole edes yrittäneetkään. Lähimarkettiin olette menossa kuitekin."

____________________

Olihan siellä sitten verta porttikäytävässä pari kertaa, mutta missäpä "ongelmalähiössä" ei olisi.

16.10.2018 18:26:34
#109901 [+-] Piilota Suosittele

109840

Kaveri asuu Seinäjoen ympäristössä ja sinne muutti mustalaisia. Menivät kylään niin emäntä oli kahveja keitteleen. Olivat lyöneet kirveen pöytähän ja sanoneet, jotta voivat kahvit juua, mut sitten tarttis muuttaa pois...

17.10.2018 18:32:51
#110185 [+-] Piilota Suosittele

110114

Ehkä siihen on sitten syynsä, et ne osaa käyttäytyä tietyissä paikoissa. Kaikkialla ei kestä perseillä.

Mut onhan muistaakseni Tampereen poliisipäällikköki ollu manne...

18.11.2018 15:32:35
#122633 [+-] Piilota Suosittele

109831

Viikko sitten neljä romania huus toisilleen kurkku suorana keskellä yötä kadulla. Yritä siinä sitten nukkua

[ 7 viestiä | ]