Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Luoja

Perustettu 08.07.2018 13:00:17 Jäseniä 15 Vierailuja 3 744 Medioita 555

Plussatuinpien medioiden tarkoitus on kerätä nimenomaan tämän saavutuksen saaneet mediat, koska katsotuin media-arvonimellä ei ole mitään merkitystä.
Tänne siis kaikki eniten blussaa saaneet turaukset.

Paint-joulukalenteri luukku 15; Joulutarina VII Paint-joulukalenteri luukku 15; Joulutarina VII
piilossa :3 piilossa :3
Rassismi Rassismi
Minnää ollen Esspanjapanin kunkku! Minnää ollen Esspanjapanin kunkku!
Vettähän siinä vain oli Vettähän siinä vain oli
Tipatonta Tipatonta
Taidetuokio Taidetuokio
Sanokaa "mau!" Sanokaa "mau!"
Haastan Jhnnan Haastan Jhnnan
<3 <3
Hiiop! Hiiop!
Slayjer Slayjer
Petturi Urpo servataan Petturi Urpo servataan
Perät Perät
Fingerpori Fingerpori
Totta ainakin Helsingissä Totta ainakin Helsingissä
hot dog hot dog
Paskalla on tekijänsä Paskalla on tekijänsä
Mukavia kylpyhetkiä Mukavia kylpyhetkiä
Mitä muuta muka olisi voinut käydä Mitä muuta muka olisi voinut käydä
Ilon ja onnen päivä Ilon ja onnen päivä
Berlusconin parkkipirkko Berlusconin parkkipirkko
Maahanmuuttajat. Maahanmuuttajat.
iltarutiini :3 iltarutiini :3
 1 403 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.05 MB, 1 tiedosto
16.10.2018 15:09:43
[ + 11 - | ]
👑 Plussatuin 16.10.2018.

Loiskulttuurin tuhoutuminen lähellä

[19304] [tiedosto.jpg] [0.05 MB] [399x277] [] []
tiedosto.jpg

mannet

(11)  · 

arvostelu

(11)  · 

paska

(483)  · 

kulttuuri

(32)  · 

mustalainen

(155)  · 

romani

(54)  · 

rainer

 · 

friman

 · 

heimoveli

 · 

työ

(113)  · 

koulu

(74)  · 

yhteiskunta

(6)
16.10.2018 15:44:35 | 15:49:25
#109837 [+-] Piilota Suosittele

109831


Eläpäs nyt anna äänekkään 99,8% prosentin pilata muiden mainetta.

Asuin itä-tuirassa hetkosen ja vähemmän heistä oli haittaa kuin minusta. Mukavaa porukkaa.

Ei tullut keklua keuhkoon, kun oli ihmiselle ihminen.

Ns. etnokohtaaminen :D parin nuoren romaanityären kanssa...

Olivat kauppaan menossa ja katselivat itseään hissin peilistä. "näytetään me ihan hirveiltä. Ihan hirveiltä näytetään. mitä mieltä siä oot?"

2evill: "No mitä se haittaa, jos ette ole edes yrittäneetkään. Lähimarkettiin olette menossa kuitekin."

____________________

Olihan siellä sitten verta porttikäytävässä pari kertaa, mutta missäpä "ongelmalähiössä" ei olisi.

16.10.2018 18:26:34
#109901 [+-] Piilota Suosittele

109840

Kaveri asuu Seinäjoen ympäristössä ja sinne muutti mustalaisia. Menivät kylään niin emäntä oli kahveja keitteleen. Olivat lyöneet kirveen pöytähän ja sanoneet, jotta voivat kahvit juua, mut sitten tarttis muuttaa pois...

17.10.2018 18:32:51
#110185 [+-] Piilota Suosittele

110114

Ehkä siihen on sitten syynsä, et ne osaa käyttäytyä tietyissä paikoissa. Kaikkialla ei kestä perseillä.

Mut onhan muistaakseni Tampereen poliisipäällikköki ollu manne...

18.11.2018 15:32:35
#122633 [+-] Piilota Suosittele

109831

Viikko sitten neljä romania huus toisilleen kurkku suorana keskellä yötä kadulla. Yritä siinä sitten nukkua

[ 7 viestiä | ]