Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Luoja

Perustettu 08.07.2018 13:00:17 Jäseniä 15 Vierailuja 3 744 Medioita 555

Plussatuinpien medioiden tarkoitus on kerätä nimenomaan tämän saavutuksen saaneet mediat, koska katsotuin media-arvonimellä ei ole mitään merkitystä.
Tänne siis kaikki eniten blussaa saaneet turaukset.

Rymy-Eetu Rymy-Eetu
Joulukalenteri 8/2018: Joulupukin muorin palkkaneuvottelut Joulukalenteri 8/2018: Joulupukin muorin palkkaneuvottelut
aki ja pekka aki ja pekka
Olen ollut hyvä koira Olen ollut hyvä koira
Luen tällä hetkellä: Lentävä kuolema (Poirot) Luen tällä hetkellä: Lentävä kuolema (Poirot)
Maahanmuuttajat. Maahanmuuttajat.
SDP SDP
Vanhempi panomies Vanhempi panomies
juna.webm juna.webm
Totta Totta
Spurdoilun esiasde :DD Spurdoilun esiasde :DD
Rattoisa veneretki Rattoisa veneretki
Ympäri meni Ympäri meni
voodoo fail voodoo fail
Vähän mökkiremppaa Peran kanssa kjeh khejh Vähän mökkiremppaa Peran kanssa kjeh khejh
:D :D
Viisas vastaus johtaa oikeaan tilanteeseen. Viisas vastaus johtaa oikeaan tilanteeseen.
Ilmastonmuutoksen syytä tuokin Ilmastonmuutoksen syytä tuokin
Jeccu :D Jeccu :D
korjattu tatuointi korjattu tatuointi
Bazinga Bazinga
Bepanthen-miespikapaint Bepanthen-miespikapaint
Taidetuokio Taidetuokio
Pyörivä spurgu :D Pyörivä spurgu :D
 1 443 näyttökertaa, 9 viestiä, 0.25 MB, 1 tiedosto
22.08.2018 11:10:33
[ + 19 - | ]
👑 Plussatuin 22.08.2018.

Kalareissu

[16343] [kalareissu.png] [0.25 MB] [628x3960] [] []
kalareissu.png

kalareissu

 · 

vaimo

(72)  · 

lupaukset

 · 

tissit

(1669)
22.08.2018 21:18:38
#86324 [+-] Piilota Suosittele

86062


Me nukutaan vaimon kanssa alasti aina. Kun pitää herätä aikaisin aamulla niin vaimo ei ole oikein tuulella vaikka itse olenkin. Pari kertaa kuitenkin sain kesällä pahimman helteen aikoihin aikaisin aamulla. Vaimo jää köllöttelemään ja tuhisee kun minä painun saakeli jakaan viinaa... Tasan ei käy...

24.08.2018 22:20:17
#87150 [+-] Piilota Suosittele

86062 Minä nukun aina alasti. Oli vieressä muijaa tai ei. Eikä siihen liity seksi mitenkään. Kyse on pelkästä mukavuudesta, eikä hikoile niin helposti vaikka ois kuumakin.

[ 9 viestiä | ]