Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 00:15:08 Jäseniä 45 Vierailuja 9 446 Medioita 727

kaik kien tykkää mä apustaja sammokko

Apu voittaa kultaa Apu voittaa kultaa
tapparapustaja tapparapustaja
Sandels apu Sandels apu
ystävvät ystävvät
hyväm mielem vidoe hyväm mielem vidoe
kalassa kalassa
friend time friend time
Meme töihi Meme töihi
Ruotsinvalta Ruotsinvalta
keisari apustaa keisari apustaa
Huspista Huspista
Röli apu apustaja Röli apu apustaja
kakkaa kakkaa
Luutnanti Lamio Luutnanti Lamio
iso aivo apu iso aivo apu
Ilta-aput Ilta-aput
Pötkötellen Pötkötellen
Ricardo apu Ricardo apu
Ismo ja Seppo Ismo ja Seppo
aay mlao aay mlao
läts! läts!
routsi routsi
ossi ossi
Joakim apu Joakim apu
 870 näyttökertaa, 3 viestiä, 0.09 MB, 1 tiedosto
30.03.2018 00:24:18
[ + 6 | ]

Laitnta rukaa

[9730] [88f5010b.jpg] [0.09 MB] [1039x559] [] []
88f5010b.jpg

apu apustaja

(344)
01.04.2018 23:54:17
#43359 [+-] Piilota Suosittele

43356 Silica gel on mainiota tavaraa! Tosin mun venäläiset kultarahat eivät sitä erityisesti kaipaa. Esimerkiksi sota-ajan rauta- ja sinkkirahat kaipaavat. Vituttaisi jos ne jatkaisivat happanemistaan myös mun käsissäni.

[ 3 viestiä | ]