Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 00:15:08 Jäseniä 45 Vierailuja 9 442 Medioita 726

kaik kien tykkää mä apustaja sammokko

Apustaja olut Apustaja olut
sinä sinä
Mökkihöperö Mökkihöperö
Rahastaja Rahastaja
amerikan rillaus apu amerikan rillaus apu
Palautusjuoma Palautusjuoma
Metsästäjä apu Metsästäjä apu
Amori pesä Amori pesä
tosi iso apu tosi iso apu
apucoomer apucoomer
Repomies Repomies
Työ aput Työ aput
not greit not greit
Pieni Apunen Pieni Apunen
m-sanam väärim käytö on väärim m-sanam väärim käytö on väärim
Jesse Jutila Jesse Jutila
iso apu juhlakengissä iso apu juhlakengissä
Sym tyväpäivä Sym tyväpäivä
hörppyä hörppyä
Kyseliäs Kyseliäs
Piraatti apu Piraatti apu
Kisustaja Kisustaja
Apu maaseudulla Apu maaseudulla
Apu Rosberg Apu Rosberg
 868 näyttökertaa, 3 viestiä, 0.09 MB, 1 tiedosto
30.03.2018 00:24:18
[ + 6 | ]

Laitnta rukaa

[9730] [88f5010b.jpg] [0.09 MB] [1039x559] [] []
88f5010b.jpg

apu apustaja

(343)
01.04.2018 23:54:17
#43359 [+-] Piilota Suosittele

43356 Silica gel on mainiota tavaraa! Tosin mun venäläiset kultarahat eivät sitä erityisesti kaipaa. Esimerkiksi sota-ajan rauta- ja sinkkirahat kaipaavat. Vituttaisi jos ne jatkaisivat happanemistaan myös mun käsissäni.

[ 3 viestiä | ]