Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 00:15:08 Jäseniä 45 Vierailuja 9 455 Medioita 729

kaik kien tykkää mä apustaja sammokko

Persse iiro :D Persse iiro :D
Apun puuhat Apun puuhat
Burger apu Burger apu
iltapesulla iltapesulla
iloitseva apu iloitseva apu
virhee muumi virhee muumi
Let the pee pee hit the poo Let the pee pee hit the poo
Apu rannalla Apu rannalla
Orava perkele Orava perkele
Yle apu Yle apu
kosto sortajalle! kosto sortajalle!
bläkkistäjä bläkkistäjä
klippi kona klippi kona
kuumoittaa kovin kuumoittaa kovin
Venäläinen apu Venäläinen apu
Forrest apu Forrest apu
Kyseliäs Kyseliäs
400äo meemi 400äo meemi
Apuband Apuband
hyvä potsaus kameri hyvä potsaus kameri
Apu joukot saapuvat Apu joukot saapuvat
Haapasolastaja Haapasolastaja
Juopon elämä Juopon elämä
Apustuscrime Apustuscrime
 687 näyttökertaa, 5 viestiä, 0.22 MB, 1 tiedosto
05.05.2025 01:21:18
[ + 6 | ]

Valupertti lidlissä

[80600] [tiedosto.jpg] [0.22 MB] [983x762] [] []
tiedosto.jpg

apu apustaja

(344)  · 

valupertti

(86)
05.05.2025 02:24:23 | 02:27:26
#696501 [+1] Piilota Suosittele

Ei se jaksa niin pitkälle polkea. Sen osote on Perankatu 12 C 96300 Tyrnävä. Lähin natsisiva on osotteesa Perankatu 11 C Tynnävä. Siks se tillaaki kalijat mokkakikkelien wolttikuskilla maksamalla vähän exxtraa. Vaikka laki kieltääki vielä toistaseksi.. hehe, seksi.. kalijan tuonnin kottiin niin kyllä tommosella kyläpitäjällä hommat hoidetaan silti kondyloomaan :3

Itekki oon yrittäny ylipuhua lähikaupan huarat kuskaan mulle kympin jälkeen kotimatkallaan tuomaan pari koppaa gepardia, mutta ei ne oo alakanee millekkään. Oon yrittäny jopa tarjota käsihommaa, mutta ku ei niin ei. Taijjan vaihtaa ääsmarketin asiakkaax jos ei rupee handaamaan nää hommot.

ps. ei saatana miten voi ihimislapsen pierut haista viikon mädäntyneelle kalmolle. Ja nyt sitten vielä kaks asiaa. Voin pullottaa ne teille myytäväks ja toisekseen, ette sitten kysele mistä tiiän mädäntyneiden ruumiitten hajumaaliman.

09.05.2025 08:35:55 | 08:36:03
#697008 [+-] Piilota Suosittele

Nojakki ja peräkärry. Viimeksi syntymäpäivänä, käväsin hakemassa riksassa kaliaa liiteristä. Kuskasin 4 ukkoo samalla kotiin ja kahtelin kun jengi vetää kaliaa takana..

Saatana!

[ 5 viestiä | ]