Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 00:15:08 Jäseniä 45 Vierailuja 9 455 Medioita 729

kaik kien tykkää mä apustaja sammokko

kiina apu kiina apu
Mökillä Mökillä
Saunassa Saunassa
Vanhoja apuja viiksekkäitä Vanhoja apuja viiksekkäitä
Töihin herätys Töihin herätys
maahan muuttaja apu apustus maahan muuttaja apu apustus
Hynvää musaakia Hynvää musaakia
Nämä oottaa tässä Nämä oottaa tässä
ossi :D ossi :D
pöyrälem pöyrälem
hyväm mielem vidoe hyväm mielem vidoe
Mehu apu Mehu apu
smug apu smug apu
kokkiapu röökillä kokkiapu röökillä
illonen possu illonen possu
demiurgi saa turpiin pam pam demiurgi saa turpiin pam pam
Ristiretki Ristiretki
kepattia leikaan kepattia leikaan
Joulu apu Joulu apu
Kalamstus Kalamstus
mureke apu mureke apu
Apun puuhat Apun puuhat
Serbia apu Serbia apu
Uutisiin liittymätön media Uutisiin liittymätön media
 719 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.25 MB, 1 tiedosto
01.01.2025 20:08:32
[ + 6 | ]

Lierostaja

[76576] [tiedosto.jpg] [0.25 MB] [983x654] [] []
tiedosto.jpg

liero

 · 

apu apustaja

(344)
01.01.2025 23:34:32
#671032 [+2] Piilota Suosittele

>>671028 Juu kyllä tämä worms on. Täynnä niin tyypillisiä worms vittauksia,
että kukaan, joka niitä on pelannu ei pitäisi erehtyä.

Liero extreme olikin sitten jo ihan omanluokan tuotos verrattuna orginelliin lieroon.

02.01.2025 03:02:05
#671041 [+-] Piilota Suosittele

>>671034 World party:a ja armageddonia tuli aikoinaan pelattua aika reippaasti.
Mutta eka kosketus oli kuitenkin serkuilla ihan orginelli worms ps1:sellä.
Muistaakos kukaan pelanneensa worms 3d:tä ? Se oli jo aika erinlainen
peli edeltäjiinsä, mutta pienen totuttelun jälkeen senkin kanssa
meni tunteja veljien ja serkkujen kanssa hakatessa.

[ 6 viestiä | ]