Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 00:15:08 Jäseniä 45 Vierailuja 9 455 Medioita 729

kaik kien tykkää mä apustaja sammokko

Lääkäri apu Lääkäri apu
Venäläinen apu Venäläinen apu
apustaja reggae band apustaja reggae band
tuvassa keinumassa tuvassa keinumassa
Teineen ikkäset munatti konat Teineen ikkäset munatti konat
seksi apustaja seksi apustaja
jmaes bnod jmaes bnod
HD apustus HD apustus
Polisi apu Polisi apu
virhee muumi virhee muumi
Upi ajoi näyteikkunaan Upi ajoi näyteikkunaan
Serbia apu Serbia apu
Sami Turtiainen Sami Turtiainen
Apu nuunuu Apu nuunuu
Pieni Apunen Pieni Apunen
Viikunki apu Viikunki apu
dalas pu lat dalas pu lat
Apu Apustaja Etsintä Apu Apustaja Etsintä
kehistys vanma kehistys vanma
Maatalousapuja Maatalousapuja
vanmapyyri vanmapyyri
pekoa ja ihoa los veksissä pekoa ja ihoa los veksissä
Mörkö apu apustus Mörkö apu apustus
Ruoka apustus Ruoka apustus
 692 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.16 MB, 1 tiedosto, 06.08.2024 18:52:24
[ + 3 | ]

Pöystti apu apustus

[72384] [tiedosto.jpg] [0.16 MB] [1011x1402] [] []
tiedosto.jpg

apu apustaja

(344)  · 

kyösti pöysti

 · 

pasila

(28)
07.08.2024 18:46:58 | 18:48:22
#639986 [+-] Piilota Suosittele

>>639981
Mhm oli vissiin hyvä? Mä näin se Peer güntin, sekä oli hienoa nähdä kun suurin osa yleisöstä yli 30 ja järjestyshäiriöitä ei näkyny yhtään. Vaikka oli jonoa baaribussile ni jengi osas jonottaa tehdä sen jonoletkan kenenkään opastamatta tai näyttämättä. Just sellanen keikka miten pitäiski olla, sit oli grilliliha myyntikebab erikseen ja muutkin järjestelyt ihan ok. Siel oli järkkäreillä tosi helppo päivä ku jengi osas käyttäytyä

[ 6 viestiä | ]