Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 00:15:08 Jäseniä 45 Vierailuja 9 514 Medioita 730

kaik kien tykkää mä apustaja sammokko

lujuslaksenta samako lujuslaksenta samako
tämäm on vettä tämäm on vettä
Muurinmurtaja Muurinmurtaja
Tuomari ojentaa Puljujärveä Tuomari ojentaa Puljujärveä
apustus internetissä apustus internetissä
Pekka Apulempi Pekka Apulempi
pommiapu pommiapu
Apu vasaroi Apu vasaroi
Ristiretki Ristiretki
Töhrystäjä Töhrystäjä
ripperiino ripperiino
jonnet ei muista nettikettiä jonnet ei muista nettikettiä
Yespustaja Yespustaja
Venjäläinen apu turvasa Venjäläinen apu turvasa
iso apu juhlakengissä iso apu juhlakengissä
hyvä laatikotta hyvä laatikotta
Miekka apu Miekka apu
Possujuna Possujuna
Uusimaa Apustus Uusimaa Apustus
Valupertti lidlissä Valupertti lidlissä
Apustajan ystävien etsintä ja pelastus Apustajan ystävien etsintä ja pelastus
Talibanistaja Talibanistaja
Burger apu Burger apu
Koistinen kikkailee Koistinen kikkailee
 899 näyttökertaa, 2 viestiä, 0.28 MB, 1 tiedosto
25.06.2024 15:26:33
[ + 9 | ]

Työnteko vapauttaa

[71433] [tiedosto.jpg] [0.28 MB] [984x636] [] []
tiedosto.jpg

apu apustaja

(345)
25.06.2024 19:53:42
#630091 [+-] Piilota Suosittele

Apustus macht frei!


Josta tuli mieleen, että SkyShowTimella oleva tuore Tattooist of Auschwitz on ihan ok sarja. Eikä vähiten siksi, että Anna Próchniak on ihan helvekon söpö ja ihastuttava nainen. Sarjasta olisi voinut saada irti paljon enemmänkin, nyt se oli vähän liian adhd eikä loistavista näyttelijöistä saatu kaikkea irti eikä sarja nouse natsielokuvien/natsisarjojen joukossa ikimuistettavaksi (paitsi ehkä Annan kasvojen vuoksi sen muistaa jonkun aikaa).

Sarja kyllä muistuttaa jälleen ihmisten pahuudesta ja siitä kuinka rauhalliset pullavuodet länsimaissa ovat saaneet ihmiset naiiveiksi uskomaan yksisarvisiin ja päästämään rikolliset ja terroristit Eurooppaan ja heidän tekemiään kauheuksia sitten piilotellaan ja yritetään viedä keskustelu sanamuotoihin ja sanahelinään sen sijaan, että nähtäisiin sopeutumattomat raakalaiset ja kovien toimien tarve ennen kuin "tietyt terroristit" luovat uudet kristalliyöt Eurooppaan.

[ 2 viestiä | ]