Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 01.03.2018 00:07:18 Jäseniä 2 Vierailuja 420 Medioita 46

Sain messengerissä viestin joltakin narkkarilta, joka uhkasi seuraavan kerran täälläpäin käydessään hakata minut tiputuskuntoon. Ilmeisesti olin loukannut häntä jotenkin kommentissani Runopojan kuolemaan liittyvässä uutisjutussa. No minähän tietenkin siitä niin peljästyin, että minun oli ihan pakko katumuksen merkkinä perustaa Jimi Karttusen muistokanava tänne, kun en muutakaan keksinyt. Lepää rauhassa kaunis prinssi.

Hapsin Amerikan serkku Hapsin Amerikan serkku
Snibedi snab Snibedi snab
Kuinka löydät Granitin Kuinka löydät Granitin
Näen luolastolaisen Näen luolastolaisen
Vatnik-puolue Perussuomalaiset Vatnik-puolue Perussuomalaiset
Hollywoodin agenda! Hollywoodin agenda!
Terveiset persuille Terveiset persuille
Persujen uusi motto Persujen uusi motto
Autistit vauhdissa Autistit vauhdissa
Keskustelua Nakuankan kanssa Keskustelua Nakuankan kanssa
Persujen painajainen Persujen painajainen
Pesulla Pesulla
Senkin Senkin
Persua nyrkillä nekkuun Persua nyrkillä nekkuun
Vasemmiston ja oikeiston ero Vasemmiston ja oikeiston ero
Mutku maahanmuutto Mutku maahanmuutto
Haittasuomalainen puolue Haittasuomalainen puolue
Liberaalit Liberaalit
Persut määkii laumassa Persut määkii laumassa
Hapsi, Granit ja Basso Hapsi, Granit ja Basso
Luolaston pojat Luolaston pojat
Granitin hakuhistoria Granitin hakuhistoria
Persun auto Persun auto
Hyvee joulua Hyvee joulua
 471 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.07 MB, 1 tiedosto
23.10.2025 21:06:12
[ + 0 | ]

Persut määkii laumassa

[84017] [1000011958.jpg] [0.07 MB] [720x714] [] []
1000011958.jpg

persut

(247)  · 

maga

(61)  · 

maahanmuutto

(85)
23.10.2025 22:38:28 | 22:39:23
#723354 [+2] Piilota Suosittele

Nii miten ois ne paperit ni saat jatkaa ihonväristäsi riippumatta ellet ole pahemman luokan rikollinen.

Miksi luulette, että norski päätti muuttaa jäävuorelle, jonne pääsee lautalla kerran kahdessa vuodessa?

23.10.2025 23:52:20
#723363 [+4] Piilota Suosittele

Öö ?
Tänäpäivänä kutakuinkin kaikilla ihmisillä on kuitenkin jokin kansalaisuuden todistava asia olemassa.
Jos ei ole näyttää mitään dokumenttia tai henkilötietoja löydy mistään järjestelmästä,
niin on aika hyvä epäily muiden kansalaisuuteen liittyvien tuntomerkkien
perusteella, että kaikki ei ole kunnossa.

Ja toinen, että tuolla laitoksessahan ne loppupelissä käydään läpi viimeistään, että
onko oikeutusta olla maassa vai ei. Sieltä laittavat koneeseen ja takaisin kotia on
ollut käytäntö jo tovin.

Tekemällä tehty kuva, joka ei vastaa todellisuutta.

1/5 yritys norjis.

[ 6 viestiä | ]