Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 24.02.2018 23:55:33 Jäseniä 2 Vierailuja 668 Medioita 52

Juhlitaan musiikkia ja elämää!

Rammstein - Mein Land (OV) Rammstein - Mein Land (OV)
Immortal-The Sun No Longer Rises (Radio Disney Version) Immortal-The Sun No Longer Rises (Radio Disney Version)
Tottele partaa! Tottele partaa!
Bee Gees - Tragedy Bee Gees - Tragedy
Metallimusiikkia ilman säröä (surf metal) Metallimusiikkia ilman säröä (surf metal)
Metal Preaching Metal Preaching
Hale & Pace - Smoking 60 A Day Hale & Pace - Smoking 60 A Day
It´s the End of the World as We Know It (cover) It´s the End of the World as We Know It  (cover)
Dark sided Dark sided
The Final Countdown (Metal Cover) The Final Countdown (Metal Cover)
Peaches (The Presidents of the United States of America cover) Peaches (The Presidents of the United States of America cover)
She Drives Me Crazy (metal cover) She Drives Me Crazy (metal cover)
DJ Cummerbund - Play That Funky Music Rammstein DJ Cummerbund - Play That Funky Music Rammstein
Progressive Death Metal Progressive Death Metal
Funkytown (cover) Funkytown (cover)
Behemoth - Demigod (Radio Disney version) Behemoth - Demigod (Radio Disney version)
Beach Boys-God Only Knows(Metal Version) Beach Boys-God Only Knows(Metal Version)
Evil Jared kusee Jimmy Popin päälle Evil Jared kusee Jimmy Popin päälle
Kermit sings hurt Kermit sings hurt
The Federal Empire - I Never Liked Your Friends (OV) The Federal Empire - I Never Liked Your Friends (OV)
DIE ANTWOORD - Cookie Thumper DIE ANTWOORD - Cookie Thumper
Rumpalipojke Rumpalipojke
Tenacious D - Beelzeboss (The Final Showdown, lyrics) Tenacious D - Beelzeboss (The Final Showdown, lyrics)
The Black Satans - The Satan Of Hell The Black Satans - The Satan Of Hell
 1 157 näyttökertaa, 3 viestiä, 3.1 MB, 1 tiedosto, 30.09.2020 18:21:40
[ + 2 | ]

MC Taakibörsta: PA 2001


runkkupäivä

 · 

rap

(56)  · 

ukko

(37)  · 

davo

 · 

edu

01.10.2020 06:01:26
#394804 [+-] Piilota Suosittele

Tätä tuli ennen kuunneltu ja paljon.
Aika jännä ku oon pari päivää tässä hokenut itselleni et ''Taaki Börstaa!'' ja nyt laitoit sitten videon tänne.

01.10.2020 07:20:35
#394812 [+-] Piilota Suosittele

>>394808
Kesällä, kun kävin Helsingissä niin juttelin Edun frendin kanssa ja sanoin, että sanoo, että Edu vois tehdä jo uutta musiikkia. Se kuullemma vetää hiljaiseloa jossain omissa oloissa.

[ 3 viestiä | ]