Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 24.02.2018 23:55:33 Jäseniä 2 Vierailuja 670 Medioita 52

Juhlitaan musiikkia ja elämää!

Adele - Hello Adele - Hello
Hale & Pace - Smoking 60 A Day Hale & Pace - Smoking 60 A Day
DJ Cummerbund - Play That Funky Music Rammstein DJ Cummerbund - Play That Funky Music Rammstein
The Black Satans - The Satan Of Hell The Black Satans - The Satan Of Hell
Dark sided Dark sided
All the Things She Said (cover) All the Things She Said (cover)
Evil Jared kusee Jimmy Popin päälle Evil Jared kusee Jimmy Popin päälle
Chop Suey but you overslept Chop Suey but you overslept
Rammstein - Mein Land (OV) Rammstein - Mein Land (OV)
Tenacious D - Beelzeboss (The Final Showdown, lyrics) Tenacious D - Beelzeboss (The Final Showdown, lyrics)
Rumpalipojke Rumpalipojke
Richard Cheese - Creep Richard Cheese - Creep
It´s the End of the World as We Know It (cover) It´s the End of the World as We Know It  (cover)
Metallimusiikkia ilman säröä (surf metal) Metallimusiikkia ilman säröä (surf metal)
Kermit sings hurt Kermit sings hurt
Sweet but Psycho (cover) Sweet but Psycho (cover)
Toto - Africa (metal cover - Leo Moracchioli (Ft. Rabea & Ha Toto - Africa (metal cover - Leo Moracchioli (Ft. Rabea & Ha
Feel Good Inc. (metal cover) Feel Good Inc. (metal cover)
Behemoth - Demigod (Radio Disney version) Behemoth - Demigod (Radio Disney version)
Progressive Death Metal Progressive Death Metal
Bill Withers and Pantera - "Use My Mouth for War" Bill Withers and Pantera - "Use My Mouth for War"
BLACKPINK - How You Like That (metal cover) BLACKPINK - How You Like That (metal cover)
Beach Boys-God Only Knows(Metal Version) Beach Boys-God Only Knows(Metal Version)
Jon Lajoie - F**k Everything Jon Lajoie - F**k Everything
 1 159 näyttökertaa, 3 viestiä, 3.1 MB, 1 tiedosto
30.09.2020 18:21:40
[ + 2 | ]

MC Taakibörsta: PA 2001


runkkupäivä

 · 

rap

(56)  · 

ukko

(37)  · 

davo

 · 

edu

01.10.2020 06:01:26
#394804 [+-] Piilota Suosittele

Tätä tuli ennen kuunneltu ja paljon.
Aika jännä ku oon pari päivää tässä hokenut itselleni et ''Taaki Börstaa!'' ja nyt laitoit sitten videon tänne.

01.10.2020 07:20:35
#394812 [+-] Piilota Suosittele

>>394808
Kesällä, kun kävin Helsingissä niin juttelin Edun frendin kanssa ja sanoin, että sanoo, että Edu vois tehdä jo uutta musiikkia. Se kuullemma vetää hiljaiseloa jossain omissa oloissa.

[ 3 viestiä | ]