Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 24.02.2018 23:55:33 Jäseniä 2 Vierailuja 668 Medioita 52

Juhlitaan musiikkia ja elämää!

Richard Cheese - Creep Richard Cheese - Creep
Metal Preaching Metal Preaching
The Black Satans - The Satan Of Hell The Black Satans - The Satan Of Hell
Metallimusiikkia ilman säröä (surf metal) Metallimusiikkia ilman säröä (surf metal)
Nekrogoblikon - We Need A Gimmick [OV] Nekrogoblikon - We Need A Gimmick [OV]
Rumpalipojke Rumpalipojke
Hale & Pace - Smoking 60 A Day Hale & Pace - Smoking 60 A Day
Adele - Hello Adele - Hello
Tenacious D - Beelzeboss (The Final Showdown, lyrics) Tenacious D - Beelzeboss (The Final Showdown, lyrics)
“Freak on a Leash” (Korn) Swing Cover by Robyn Adele Anderson “Freak on a Leash” (Korn) Swing Cover by Robyn Adele Anderson
Who ya gonna call? Who ya gonna call?
Peaches (The Presidents of the United States of America cover) Peaches (The Presidents of the United States of America cover)
Sweet but Psycho (cover) Sweet but Psycho (cover)
8 days a week - Debauchery 8 days a week - Debauchery
The Final Countdown (Metal Cover) The Final Countdown (Metal Cover)
Tottele partaa! Tottele partaa!
Behemoth - Demigod (Radio Disney version) Behemoth - Demigod (Radio Disney version)
Kermit sings hurt Kermit sings hurt
Mary Poppins Sings - Death Metal Mary Poppins Sings - Death Metal
Chop Suey but you overslept Chop Suey but you overslept
BLACKPINK - How You Like That (metal cover) BLACKPINK - How You Like That (metal cover)
Winter War Is Hell AFTER THE BURIAL - Behold The Crown (OV) Winter War Is Hell AFTER THE BURIAL - Behold The Crown (OV)
Funkytown (cover) Funkytown (cover)
Zombie (metal cover by Leo & Stine Moracchioli) Zombie (metal cover by Leo & Stine Moracchioli)
 1 158 näyttökertaa, 3 viestiä, 3.1 MB, 1 tiedosto
30.09.2020 18:21:40
[ + 2 | ]

MC Taakibörsta: PA 2001


runkkupäivä

 · 

rap

(56)  · 

ukko

(37)  · 

davo

 · 

edu

01.10.2020 06:01:26
#394804 [+-] Piilota Suosittele

Tätä tuli ennen kuunneltu ja paljon.
Aika jännä ku oon pari päivää tässä hokenut itselleni et ''Taaki Börstaa!'' ja nyt laitoit sitten videon tänne.

01.10.2020 07:20:35
#394812 [+-] Piilota Suosittele

>>394808
Kesällä, kun kävin Helsingissä niin juttelin Edun frendin kanssa ja sanoin, että sanoo, että Edu vois tehdä jo uutta musiikkia. Se kuullemma vetää hiljaiseloa jossain omissa oloissa.

[ 3 viestiä | ]