Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 24.02.2018 23:55:33 Jäseniä 2 Vierailuja 667 Medioita 52

Juhlitaan musiikkia ja elämää!

Slayer - Raining Blood (Cover) Slayer - Raining Blood (Cover)
Chop Suey but you overslept Chop Suey but you overslept
Richard Cheese - Creep Richard Cheese - Creep
Beach Boys-God Only Knows(Metal Version) Beach Boys-God Only Knows(Metal Version)
BLACKPINK - How You Like That (metal cover) BLACKPINK - How You Like That (metal cover)
Peaches (The Presidents of the United States of America cover) Peaches (The Presidents of the United States of America cover)
Metallica - Master of Puppets Metallica - Master of Puppets
The Final Countdown (Metal Cover) The Final Countdown (Metal Cover)
Toto - Africa (metal cover - Leo Moracchioli (Ft. Rabea & Ha Toto - Africa (metal cover - Leo Moracchioli (Ft. Rabea & Ha
Metal Preaching Metal Preaching
MC Taakibörsta: PA 2001 MC Taakibörsta: PA 2001
Pappa vetää Pappa vetää
DJ Cummerbund - Play That Funky Music Rammstein DJ Cummerbund - Play That Funky Music Rammstein
Mortin pentuleikit ja muuta vanhempaa kuvastoa musiikin tahtiin Mortin pentuleikit ja muuta vanhempaa kuvastoa musiikin tahtiin
All the Things She Said (cover) All the Things She Said (cover)
Slayer - Angel of Death (Radio Disney Version) Slayer - Angel of Death (Radio Disney Version)
Jon Lajoie - F**k Everything Jon Lajoie - F**k Everything
She Drives Me Crazy (metal cover) She Drives Me Crazy (metal cover)
DIE ANTWOORD - Cookie Thumper DIE ANTWOORD - Cookie Thumper
Who ya gonna call? Who ya gonna call?
Rammstein - Mein Land (OV) Rammstein - Mein Land (OV)
Feel Good Inc. (metal cover) Feel Good Inc. (metal cover)
Behemoth - Demigod (Radio Disney version) Behemoth - Demigod (Radio Disney version)
8 days a week - Debauchery 8 days a week - Debauchery
 1 154 näyttökertaa, 3 viestiä, 3.1 MB, 1 tiedosto
30.09.2020 18:21:40
[ + 2 | ]

MC Taakibörsta: PA 2001


runkkupäivä

 · 

rap

(56)  · 

ukko

(37)  · 

davo

 · 

edu

01.10.2020 06:01:26
#394804 [+-] Piilota Suosittele

Tätä tuli ennen kuunneltu ja paljon.
Aika jännä ku oon pari päivää tässä hokenut itselleni et ''Taaki Börstaa!'' ja nyt laitoit sitten videon tänne.

01.10.2020 07:20:35
#394812 [+-] Piilota Suosittele

>>394808
Kesällä, kun kävin Helsingissä niin juttelin Edun frendin kanssa ja sanoin, että sanoo, että Edu vois tehdä jo uutta musiikkia. Se kuullemma vetää hiljaiseloa jossain omissa oloissa.

[ 3 viestiä | ]