Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 24.02.2018 23:55:33 Jäseniä 2 Vierailuja 668 Medioita 52

Juhlitaan musiikkia ja elämää!

Rammstein - Mein Land (OV) Rammstein - Mein Land (OV)
Bee Gees - Tragedy Bee Gees - Tragedy
Adele - Hello Adele - Hello
Mortin pentuleikit ja muuta vanhempaa kuvastoa musiikin tahtiin Mortin pentuleikit ja muuta vanhempaa kuvastoa musiikin tahtiin
Jazz Against the Machine - Roots Bloody Roots Jazz Against the Machine - Roots Bloody Roots
Pappa vetää Pappa vetää
Slayer feat.Vanessa Paradis - South of taxi (1988) Slayer feat.Vanessa Paradis - South of taxi (1988)
Beach Boys-God Only Knows(Metal Version) Beach Boys-God Only Knows(Metal Version)
The Federal Empire - I Never Liked Your Friends (OV) The Federal Empire - I Never Liked Your Friends (OV)
Metallimusiikkia ilman säröä (surf metal) Metallimusiikkia ilman säröä (surf metal)
Evil Jared kusee Jimmy Popin päälle Evil Jared kusee Jimmy Popin päälle
Progressive Death Metal Progressive Death Metal
Metallica - Master of Puppets Metallica - Master of Puppets
Hale & Pace - Smoking 60 A Day Hale & Pace - Smoking 60 A Day
Ascii Wars Ascii Wars
Who ya gonna call? Who ya gonna call?
Immortal-The Sun No Longer Rises (Radio Disney Version) Immortal-The Sun No Longer Rises (Radio Disney Version)
Zombie (metal cover by Leo & Stine Moracchioli) Zombie (metal cover by Leo & Stine Moracchioli)
All the Things She Said (cover) All the Things She Said (cover)
It´s the End of the World as We Know It (cover) It´s the End of the World as We Know It  (cover)
Jon Lajoie - F**k Everything Jon Lajoie - F**k Everything
Sweet but Psycho (cover) Sweet but Psycho (cover)
Chop Suey but you overslept Chop Suey but you overslept
Mary Poppins Sings - Death Metal Mary Poppins Sings - Death Metal
 853 näyttökertaa, 5 viestiä, 3.1 MB, 1 tiedosto
30.09.2020 17:08:23
[ + 2 | ]

Mortin pentuleikit ja muuta vanhempaa kuvastoa musiikin tahtiin


kissa

(5207)  · 

vivamort

(152)  · 

heavy

(244)  · 

volbeat

01.10.2020 15:13:43
#394893 [+-] Piilota Suosittele

Niin bigguinen, kirkaskatseinen, tirheä ja elämännälkäinen bendele :333 Ja kunnon metallibörh ;3

Lopussa klassinen "moi pitää mennä :3" ;_______; :3

01.10.2020 22:36:32 | 22:42:32
#395079 [+-] Piilota Suosittele

>>394893

Ujosteli kun huomasi että otetaan videokuvaa. "Brb, meen tuonne autokatokseen piiloon" :3

Mortti muuten tuossa videon alussa maatessaan juuri ennen mustekalapubu-painia, nyökkää niskallaan pari kertaa. Se tarkoittaa rabsuta nyt mua ja lopeta se kuvaaminen. Rabsutin. <3

Edit: olin myös saattanut laittaa bunnypussiin hieman kissanminttusuihketta ;3

01.10.2020 22:41:43 | 22:43:21
#395091 [+-] Piilota Suosittele

>>395079

:333 Oli totisesti biene <3

Muuten, se tunne kun tuossa näkyy kolmen videon thumbnailit, joissa kolme täysin eriväristä Morttia ;3

Edit: börheästi toimittu :333

[ 5 viestiä | ]