Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 18.01.2018 15:10:36 Jäseniä 14 Vierailuja 6 785 Medioita 608

Kaikki kelpaa, mikään ei riitä. (lue: genrepoliisit älkää vaivautuko)

Behemoth - The Satanist (OV) Behemoth - The Satanist (OV)
The Doors - When the Music's Over The Doors - When the Music's Over
Chevelle - The Clincher (OV) Chevelle - The Clincher (OV)
DEBAUCHERY - Kings of Carnage (FA,2013) DEBAUCHERY - Kings of Carnage (FA,2013)
SABATON - Race To The Sea SABATON - Race To The Sea
Megadeath - Bullet To The Brain Megadeath - Bullet To The Brain
Coffin Dance [Metal Version] Coffin Dance [Metal Version]
Fear Factory - Shock Fear Factory - Shock
Tool - Hooker with a Penis (lyrics video) Tool - Hooker with a Penis (lyrics video)
Oomph! - Das letzte Streichholz Oomph! - Das letzte Streichholz
System of a Down - Sugar System of a Down - Sugar
Kataklysm - Push the venom Kataklysm - Push the venom
Ministry - Burning Inside (OC video) Ministry - Burning Inside (OC video)
Avatar - Eagle Has Landed [OV] Avatar - Eagle Has Landed [OV]
All that remains - Some of the people, all of the time All that remains - Some of the people, all of the time
Slipknot - Sulfur [OV] Slipknot - Sulfur [OV]
Architects - "Royal Beggars" Architects - "Royal Beggars"
Guns N' Roses - Coma (live) Guns N' Roses - Coma (live)
Slayer - Raining Blood (Cover) Slayer - Raining Blood (Cover)
Marilyn Manson - No Reflection Marilyn Manson - No Reflection
Jurassic Rock TV - Haastattelussa Mokoma Jurassic Rock TV - Haastattelussa Mokoma
Fear Factory - Edgecrusher Fear Factory - Edgecrusher
Behemoth - Rom 5:8 (OV) Behemoth - Rom 5:8 (OV)
CMX - Kusimyrsky CMX - Kusimyrsky
 569 näyttökertaa, 1 viesti, 3.1 MB, 1 tiedosto
28.09.2020 14:16:19
[ + 0 | ]

Ingalsin Laura


maija

(5)  · 

vilkkumaa

 · 

rock

(166)
28.09.2020 14:16:51
#393555 [+-] Piilota Suosittele

Niin sä tulit varhain väsyksiin
Petyit niihin puheisiin
Joissa kaikki on kohta mut ei vielä, vielä, vielä, ikinä ei
Kouluun sä menit silmin vihaisin
Ne sanoi lapsi on sekaisin
Ja olisit nyt paremmin
Jos olet hiljaa ja kunnollinen, tunnollinen
Niin kaikki on helpompaa
Muuten joudut katumaan
Ja sä mietit

Ne ei tahdo mua
Ne tahtoo Ingalsin Lauran
Essussaan kiltisti tottelemaan
Mut vielä mä nousen ja maailmalle nauran
Vielä joskus teen niin kuin huvittaa
Ja niitä kaduttaa

Tänään sä et jaksanut enempää
Muiden katseet aina kuin jää
Joskus perään ne huutaa sä oot hullu hullu hulluhan sä oot
Niin sä päätit lähtee ennen kuin lyöt
Pakkasit meikit, ketjut ja vyöt
Ja keskeneräiset kirjoitustyöt
Ja ruotsinopettajan Visan
Jonka se jätti välitunniksi luokkahuoneeseen
Sillä sä pääset Lontooseen
Ja sä mietit
Ne ei tahdo mua
Ne tahtoo Ingalsin Lauran
Sietämään kaiken ja anteeks antamaan
Mut vielä mä nousen ja maailmalle nauran
Vielä joskus teen niin kuin huvittaa
Ja niitä kaduttaa

Ne ei tahdo mua...

[ 1 viestiä | ]