Niin sä tulit varhain väsyksiin Petyit niihin puheisiin Joissa kaikki on kohta mut ei vielä, vielä, vielä, ikinä ei Kouluun sä menit silmin vihaisin Ne sanoi lapsi on sekaisin Ja olisit nyt paremmin Jos olet hiljaa ja kunnollinen, tunnollinen Niin kaikki on helpompaa Muuten joudut katumaan Ja sä mietit
Ne ei tahdo mua Ne tahtoo Ingalsin Lauran Essussaan kiltisti tottelemaan Mut vielä mä nousen ja maailmalle nauran Vielä joskus teen niin kuin huvittaa Ja niitä kaduttaa
Tänään sä et jaksanut enempää Muiden katseet aina kuin jää Joskus perään ne huutaa sä oot hullu hullu hulluhan sä oot Niin sä päätit lähtee ennen kuin lyöt Pakkasit meikit, ketjut ja vyöt Ja keskeneräiset kirjoitustyöt Ja ruotsinopettajan Visan Jonka se jätti välitunniksi luokkahuoneeseen Sillä sä pääset Lontooseen Ja sä mietit Ne ei tahdo mua Ne tahtoo Ingalsin Lauran Sietämään kaiken ja anteeks antamaan Mut vielä mä nousen ja maailmalle nauran Vielä joskus teen niin kuin huvittaa Ja niitä kaduttaa
Ne ei tahdo mua...
[
1 viestiä
|
]
⭰
Behemoth - The Satanist (OV)
The Doors - When the Music's Over
Chevelle - The Clincher (OV)
DEBAUCHERY - Kings of Carnage (FA,2013)
SABATON - Race To The Sea
Megadeath - Bullet To The Brain
Coffin Dance [Metal Version]
Fear Factory - Shock
Tool - Hooker with a Penis (lyrics video)
Oomph! - Das letzte Streichholz
System of a Down - Sugar
Kataklysm - Push the venom
Ministry - Burning Inside (OC video)
Avatar - Eagle Has Landed [OV]
All that remains - Some of the people, all of the time