Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 18.01.2018 15:10:36 Jäseniä 14 Vierailuja 3 189 Medioita 608

Kaikki kelpaa, mikään ei riitä. (lue: genrepoliisit älkää vaivautuko)

Betraying the Martyrs - Parasite (OV) Betraying the Martyrs - Parasite (OV)
Alice Cooper - Man Behind The Mask Alice Cooper -  Man Behind The Mask
Slipknot - Unsainted (OV) Slipknot - Unsainted (OV)
Avatar - Torn Apart Avatar - Torn Apart
terveet kädet - tornion kevät (lyrics) terveet kädet - tornion kevät (lyrics)
Denis Leary - Asshole (OV) Denis Leary - Asshole (OV)
Die Krupps - To the Hilt Die Krupps - To the Hilt
Fit for a king - Bitter end Fit for a king - Bitter end
Fear Factory - Demanufacture (FA) Fear Factory - Demanufacture (FA)
PARADISE LOST - Beneath Broken Earth (OV) PARADISE LOST - Beneath Broken Earth (OV)
CMX - Marian ilmestys CMX - Marian ilmestys
Cradle Of Filth - From the Cradle Of Enslave (Uncensored) [OV] Cradle Of Filth - From the Cradle Of Enslave (Uncensored) [OV]
Trumpille terveisiä Trumpille terveisiä
Killing Ground Killing Ground
Gogol Bordello (Feat. Regina Spektor) - Seekers & Finders - Gogol Bordello (Feat. Regina Spektor) - Seekers & Finders -
The Final Countdown (Metal Cover) The Final Countdown (Metal Cover)
Marilyn Manson - 1996 (Live) Marilyn Manson - 1996 (Live)
Spell of Dark - The Vastness (FA) Spell of Dark - The Vastness (FA)
Ghost - Square Hammer Ghost - Square Hammer
Rammstein - Sonne (OV) Rammstein - Sonne (OV)
Cannibal Corpse "Evisceration Plague" (OV) Cannibal Corpse "Evisceration Plague" (OV)
Ruoska - Alasin Ruoska - Alasin
DEBAUCHERY - Kings of Carnage (FA,2013) DEBAUCHERY - Kings of Carnage (FA,2013)
IN FLAMES - Burn (OV, lyrics) IN FLAMES - Burn (OV, lyrics)
 641 näyttökertaa, 2 viestiä, 3.1 MB, 1 tiedosto
09.01.2020 14:12:50
[ + 0 | ]

Timo Rautiainen & Trio Niskalaukaus - Surupuku


09.01.2020 14:13:27 | 14:27:42
#291681 [+-] Piilota Suosittele

en tahdo murhetta kantaa
vaan en tiedä kuinka voisin
kaiken kurjuuden keskellä
nähdä jotenkin toisin

kun kansojemme suurmiehet
noissa suurissa toimissaan
kompuroivat pimeässä
kaaos kannoillaan

positiiviset pellet
hellii hyvää ajatustaan
ja elävät niin kuin paholaiset
siksi pukeudun mustaan

kun yhteinen maailma on
pelkkää mielikuvitusta
minä pukeudun surupukuun
ja surupuku on musta

jos oikeutta
enemmän vain nähdä saan
voin verhoutua
vaikka lumenvalkeaan
mutta jos maailma jatkaa
pimeän matkan taivallustaan
ylläni on surupuku
ja surupuku on musta

eikä se juuri naurata
ei se nostata mielialaa
kun itkusta kaikki alkaa
itkuun kaikki aina palaa

kun kokonaiset kansat
käyvät pelaamaan pedon lukuun
siksi pukeudun mustaan
musta on surupuku

jos oikeutta
enemmän vain nähdä saan
voin verhoutua
vaikka lumenvalkeaan
mutta jos maailma jatkaa
pimeän matkan taivallustaan
ylläni on surupuku
ja surupuku on musta

jos oikeutta
enemmän vain nähdä saan
voin verhoutua
vaikka lumenvalkeaan
mutta jos maailma jatkaa
pimeän matkan taivallustaan
ylläni on surupuku
ja surupuku on musta

[ 2 viestiä | ]