Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 18.01.2018 15:10:36 Jäseniä 14 Vierailuja 2 692 Medioita 608

Kaikki kelpaa, mikään ei riitä. (lue: genrepoliisit älkää vaivautuko)

Murderdolls - Nowhere Murderdolls - Nowhere
Satyricon - Fuel For Hatred Satyricon - Fuel For Hatred
Monster Magnet - Space Lord (OV) Monster Magnet - Space Lord (OV)
TakaLaiton TakaLaiton
Marilyn Manson - We Know Where You Fucking Live (OV) Marilyn Manson - We Know Where You Fucking Live (OV)
Avatar - Eagle Has Landed [OV] Avatar - Eagle Has Landed [OV]
Carach Angren - Where The Corpses Sink Forever [FA, Re-upload] Carach Angren - Where The Corpses Sink Forever [FA, Re-upload]
CMX - Arkangeli CMX - Arkangeli
The Schoenberg Automaton - Apus (Full Album) The Schoenberg Automaton - Apus (Full Album)
Jurassic Rock TV - Haastattelussa Mokoma Jurassic Rock TV - Haastattelussa Mokoma
Hollywood Vampires (live) Hollywood Vampires (live)
DECADAWN - Take You There (OV) DECADAWN - Take You There (OV)
Cradle Of Filth - From the Cradle Of Enslave (Uncensored) [OV] Cradle Of Filth - From the Cradle Of Enslave (Uncensored) [OV]
Kotiteollisuus - Yötä Vasten Kotiteollisuus - Yötä Vasten
Little Horn Little Horn
Roky Erickson - Two Headed Dog Roky Erickson - Two Headed Dog
MM - 8 MM - 8
Marilyn Manson - Running To The Edge Of The World Marilyn Manson - Running To The Edge Of The World
Marilyn Manson - 1996 (Live) Marilyn Manson - 1996 (Live)
King Diamond - House of God [FA] King Diamond - House of God [FA]
Alkaloid - "Cthulhu" (Official Music Video) Alkaloid - "Cthulhu" (Official Music Video)
Tom MacDonald - Whiteboy Tom MacDonald - Whiteboy
Metallica: Ride the Lightning (Live at the Day on the Green - 19 Metallica: Ride the Lightning (Live at the Day on the Green - 19
Anaal Nathrakh - Endarkenment Anaal Nathrakh - Endarkenment
 565 näyttökertaa, 1 viesti, 3.1 MB, 1 tiedosto
28.09.2020 14:16:19
[ + 0 | ]

Ingalsin Laura


maija

(5)  · 

vilkkumaa

 · 

rock

(166)
28.09.2020 14:16:51
#393555 [+-] Piilota Suosittele

Niin sä tulit varhain väsyksiin
Petyit niihin puheisiin
Joissa kaikki on kohta mut ei vielä, vielä, vielä, ikinä ei
Kouluun sä menit silmin vihaisin
Ne sanoi lapsi on sekaisin
Ja olisit nyt paremmin
Jos olet hiljaa ja kunnollinen, tunnollinen
Niin kaikki on helpompaa
Muuten joudut katumaan
Ja sä mietit

Ne ei tahdo mua
Ne tahtoo Ingalsin Lauran
Essussaan kiltisti tottelemaan
Mut vielä mä nousen ja maailmalle nauran
Vielä joskus teen niin kuin huvittaa
Ja niitä kaduttaa

Tänään sä et jaksanut enempää
Muiden katseet aina kuin jää
Joskus perään ne huutaa sä oot hullu hullu hulluhan sä oot
Niin sä päätit lähtee ennen kuin lyöt
Pakkasit meikit, ketjut ja vyöt
Ja keskeneräiset kirjoitustyöt
Ja ruotsinopettajan Visan
Jonka se jätti välitunniksi luokkahuoneeseen
Sillä sä pääset Lontooseen
Ja sä mietit
Ne ei tahdo mua
Ne tahtoo Ingalsin Lauran
Sietämään kaiken ja anteeks antamaan
Mut vielä mä nousen ja maailmalle nauran
Vielä joskus teen niin kuin huvittaa
Ja niitä kaduttaa

Ne ei tahdo mua...

[ 1 viestiä | ]