Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 18.01.2018 15:10:36 Jäseniä 14 Vierailuja 2 545 Medioita 608

Kaikki kelpaa, mikään ei riitä. (lue: genrepoliisit älkää vaivautuko)

Korpiklaani - Harmaja Korpiklaani - Harmaja
White Zombie - Super Sexy Swingin' Sounds 2 White Zombie - Super Sexy Swingin' Sounds 2
Behemoth - Demigod (Radio Disney version) Behemoth - Demigod (Radio Disney version)
Marilyn Manson - Sweet Dreams (Are Made Of This) (Alt. Version) Marilyn Manson - Sweet Dreams (Are Made Of This) (Alt. Version)
Marilyn Manson - Saturnalia Marilyn Manson - Saturnalia
Korn - Insane Korn - Insane
Ugly Kid Joe - Cats in the Cradle (OV) Ugly Kid Joe - Cats in the Cradle (OV)
Behemoth - The Satanist (OV) Behemoth - The Satanist (OV)
Cradle Of Filth - Right Wing Of The Garden Triptych (OV, PG-13) Cradle Of Filth - Right Wing Of The Garden Triptych (OV, PG-13)
Don Huonot - Vedä Käteen Don Huonot - Vedä Käteen
Paiskaa handuun Paiskaa handuun
Death - Leprosy Death - Leprosy
BELPHEGOR - 'Baphomet' - [OV] BELPHEGOR - 'Baphomet' - [OV]
Nine Inch Nails - The Perfect Drug Nine Inch Nails - The Perfect Drug
Decapitated - Spheres of madness Decapitated - Spheres of madness
AMORPHIS - "Black Winter Day" (OV) AMORPHIS - "Black Winter Day" (OV)
Marilyn Manson - Antichrist Superstar (live) Marilyn Manson - Antichrist Superstar (live)
Billy Idol - Shock To The System Billy Idol - Shock To The System
Slipknot - The Devil in I [OV] Slipknot - The Devil in I [OV]
Roky Erickson - I Think of Demons Roky Erickson - I Think of Demons
10/10 10/10
Death Strike - Fuckin’ Death (full album, 1991) Death Strike - Fuckin’ Death (full album, 1991)
Pappa vetää Pappa vetää
Avatar - Hail The Apocalypse (OV) Avatar - Hail The Apocalypse (OV)
 639 näyttökertaa, 2 viestiä, 3.1 MB, 1 tiedosto
09.01.2020 14:12:50
[ + 0 | ]

Timo Rautiainen & Trio Niskalaukaus - Surupuku


09.01.2020 14:13:27 | 14:27:42
#291681 [+-] Piilota Suosittele

en tahdo murhetta kantaa
vaan en tiedä kuinka voisin
kaiken kurjuuden keskellä
nähdä jotenkin toisin

kun kansojemme suurmiehet
noissa suurissa toimissaan
kompuroivat pimeässä
kaaos kannoillaan

positiiviset pellet
hellii hyvää ajatustaan
ja elävät niin kuin paholaiset
siksi pukeudun mustaan

kun yhteinen maailma on
pelkkää mielikuvitusta
minä pukeudun surupukuun
ja surupuku on musta

jos oikeutta
enemmän vain nähdä saan
voin verhoutua
vaikka lumenvalkeaan
mutta jos maailma jatkaa
pimeän matkan taivallustaan
ylläni on surupuku
ja surupuku on musta

eikä se juuri naurata
ei se nostata mielialaa
kun itkusta kaikki alkaa
itkuun kaikki aina palaa

kun kokonaiset kansat
käyvät pelaamaan pedon lukuun
siksi pukeudun mustaan
musta on surupuku

jos oikeutta
enemmän vain nähdä saan
voin verhoutua
vaikka lumenvalkeaan
mutta jos maailma jatkaa
pimeän matkan taivallustaan
ylläni on surupuku
ja surupuku on musta

jos oikeutta
enemmän vain nähdä saan
voin verhoutua
vaikka lumenvalkeaan
mutta jos maailma jatkaa
pimeän matkan taivallustaan
ylläni on surupuku
ja surupuku on musta

[ 2 viestiä | ]