Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Luoja

Perustettu 25.12.2017 09:09:38 Jäseniä 3 Vierailuja 3 936 Medioita 258

Sekalaisia kuvia

Kuvattu takaperin Kuvattu takaperin
Jännäjuttuja osa I Jännäjuttuja osa I
Turhia kuvia 11 Turhia kuvia 11
Kuvaotokset #33 Kuvaotokset #33
Teurastajan tarinoita Teurastajan tarinoita
Ihanaiskokoelma Ihanaiskokoelma
Ei jaksa keksiä otsikoita 79 Ei jaksa keksiä otsikoita 79
työ äijä koko elma työ äijä koko elma
Hyvänmielen medioita Hyvänmielen medioita
Tinderin kermaa osa 3 Tinderin kermaa osa 3
Kuvia jotka on otettu oikealla hetkellä Kuvia jotka on otettu oikealla hetkellä
Kissakuvakokoelma Kissakuvakokoelma
Kuvaotokset #46 Kuvaotokset #46
Romani kompilaatio Romani kompilaatio
Muutama webm 35 Muutama webm 35
Kissakuvia ja gifejä Kissakuvia ja gifejä
Natsikissaleiri Natsikissaleiri
Ei jaksa keksiä otsikoita 29 Ei jaksa keksiä otsikoita 29
Eläinkunnan diabetesisku Eläinkunnan diabetesisku
Cat party in da house! Cat party in da house!
Kuvaotokset #38 Kuvaotokset #38
Köllötteleviä kisuja Köllötteleviä kisuja
Perjantain extra ft. kissakuvia :3 Perjantain extra ft. kissakuvia :3
Kuspääkokoelma Kuspääkokoelma
 814 näyttökertaa, 7 viestiä, 2.95 MB, 6 tiedostoa
22.10.2019 15:30:20
[ + 4 - | ]

Kaunis luonto

[35768] [tiedosto-1.jpg] [0.09 MB] [640x800] [] []
tiedosto-1.jpg
[35767] [tiedosto-2.jpg] [0.06 MB] [640x637] [] []
tiedosto-2.jpg
[35766] [tiedosto-3.jpg] [0.02 MB] [640x428] [] []
tiedosto-3.jpg
[35765] [tiedosto-4.jpg] [0.03 MB] [640x735] [] []
tiedosto-4.jpg
[35764] [tiedosto-5.gif] [2.65 MB] [600x338] [] []
tiedosto-5.gif
[35763] [tiedosto-6.jpg] [0.1 MB] [640x853] [] []
tiedosto-6.jpg

metsä

(59)  · 

vuori

(10)  · 

kissa

(5207)  · 

joki

(27)  · 

heijastus

(10)
24.10.2019 01:11:00
#262602 [+-] Piilota Suosittele

>>262584
Ehkä, en tiiä ku en oo kysyny. Hmmmm.. äiti kyllä varmaan sanois, että "onpas kivoja luontokuvia". Sitten mää sannoisin sille, että ei oo yhtään niin se kyselis, että miksi muka ei oo ja ku sannoisin sille sitte, että ei luontokuvat tee ihimistä onnelliseksi niin se varmaan vastais vaan, että kyllä elämään kauneutta mahtuu, että ota raahallisemmin ja nauti siitä mitä näät. Sitte sannoisin, että miten täsä muka pystyis nauttimaan siitä mitä näkkee, ku neekerit ja allahistit nussii jouttenia niin se vaan sannois, että vittu nää oot sekasin ja sitten oltais sammaa mieltä ja juotas kupit teetä. Tai nuin se vois mennä. Kait.

[ 7 viestiä | ]