Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Luoja

Perustettu 11.12.2017 21:03:30 Jäseniä 4 Vierailuja 3 227 Medioita 691

Rakkautta rajatta

EODM (Eagles of Death Metal) - Complexity EODM (Eagles of Death Metal) - Complexity
Crash Test Dummies - Mmm Mmm Mmm Mmm (Official Video) Crash Test Dummies - Mmm Mmm Mmm Mmm (Official Video)
Marilyn Manson - Antichrist Superstar (Dead to the World - DVD) Marilyn Manson - Antichrist Superstar (Dead to the World - DVD)
If Alex Jones Did Voiceover for Doom If Alex Jones Did Voiceover for Doom
Primus - Over The Electric Grapevine Primus - Over The Electric Grapevine
Marilyn Manson - Cry Little Sister (OV) Marilyn Manson - Cry Little Sister (OV)
Helmet - In The Meantime Helmet - In The Meantime
Extreme - More Than Words Extreme - More Than Words
Drifting like an alligator... Drifting like an alligator...
Yksi suosikkikohtauksistani länkkärileffoissa Yksi suosikkikohtauksistani länkkärileffoissa
Harvinainen päiväpeittoluolakissa - Felis Oneiros Maximus Harvinainen päiväpeittoluolakissa - Felis Oneiros Maximus
Olen biene Mortti vain, börheä :3 Olen biene Mortti vain, börheä :3
The Pogues - Love you 'Till the End (Lyrics) The Pogues - Love you 'Till the End (Lyrics)
Maikki börheästi ja tuikeasti Pollarit :3 Maikki börheästi ja tuikeasti Pollarit :3
Näin syöksytään uneen Näin syöksytään uneen
Banned Banned
Sartarin tuli (ja kuinka sen koimme, 1/2) Sartarin tuli (ja kuinka sen koimme, 1/2)
Narsissipelto Narsissipelto
I'll be watching you... I'll be watching you...
Sartarin tuli (Onnen ja Kuoleman mestarit, 2/4) Sartarin tuli (Onnen ja Kuoleman mestarit, 2/4)
IN FLAMES - Burn (OV, lyrics) IN FLAMES - Burn (OV, lyrics)
Valuvat kissat Valuvat kissat
Corey Taylor - Snuff (Acoustic) Corey Taylor - Snuff (Acoustic)
Fever Ray - When I Grow up Fever Ray - When I Grow up
 1 022 näyttökertaa, 3 viestiä, 0.95 MB, 1 tiedosto
25.01.2018 18:54:12
[ + 9 | ]

Maikki börheästi ja tasapainoisesti Kumitissit :3

[6257] [Screenshot(6).png] [0.95 MB] [844x716] [] []
Screenshot(6).png

kissa

(5203)  · 

maikki

(28)  · 

kumitissit

 · 

sarjakuva

(524)
27.01.2018 15:15:00 | 15:21:00
#23249 [+-] Piilota Suosittele

>>23181

Niin siis että ihan tykkäsin. Ei ole kissanlaatikossa alusena.

Edit: vaan hyllyssä Hallejujaan Pollarien, Larcenetin Blastienn ja erinäisten Marvel-sarjisten kanssa.

Edit2: Ja Hiltusen Praedorien.

[ 3 viestiä | ]