Kissat ovat minullekin henki ja elämä. Koira kuoli tuossa kuukausi sitten, nyt pitäisi uutta. Emännälle olen kertonut, minkä rotuisen haluaisin. Kalliita ovat perkeleet. Silti suostuin ostamaan uuden piskin, kunhan se on narttu ja minä saan nimetä sen. Nimeksi ajattelin Huora.
[
2 viestiä
|
]
⭰
EODM (Eagles of Death Metal) - Complexity
Olispa kesä ;3
Ananas <3
Börheät tuulet puhaltavat
Jääportit - Jääportit [Full Album]
KOЯN- Shoots and Ladders (AC3 Stereo, OV)
Kitsune Mura - Kettukylä
The Breeders - Safari
31 - Aerosmith - "Dream on"
Piilokuvia (löydätkö?)
Simple Man - Lynyrd Skynyrd - Lyrics HD
Sartarin tuli (Kuun polku 4/4)
Omnomnom
OPETH's Mikael Åkerfeldt watches fan YouTube covers