Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Luoja

Perustettu 11.12.2017 21:03:30 Jäseniä 4 Vierailuja 3 232 Medioita 691

Rakkautta rajatta

Pantera - Walk (OV) Pantera - Walk (OV)
Nine Inch Nails - Came Back Haunted (Audio) Nine Inch Nails - Came Back Haunted (Audio)
Sammuta aurinko >:3 Sammuta aurinko >:3
Kellotan juuri sinua <3 Kellotan juuri sinua <3
New post If you’re happy and you know it New post  If you’re happy and you know it
Banned Banned
Pikku keppustelija :3 Pikku keppustelija :3
Luolaston käyttäjien jalat ja maalaus/piirustuskaapit (kuva 12) Luolaston käyttäjien jalat ja maalaus/piirustuskaapit (kuva 12)
Simple Man - Lynyrd Skynyrd - Lyrics HD Simple Man - Lynyrd Skynyrd - Lyrics HD
Marilyn Manson Blank And White (lyrics) Marilyn Manson Blank And White (lyrics)
Herätys! Herätys!
Ritual (Deep Dubstep Mix) Ritual  (Deep Dubstep Mix)
Kiva kyyti Kiva kyyti
Steven Wilson - The Same Asylum As Before Steven Wilson - The Same Asylum As Before
Don&#39;t worry, be happy Don&#39;t worry, be happy
Näin Näin
Fever Ray - Keep the Streets Empty For Me [OV] Fever Ray - Keep the Streets Empty For Me [OV]
Viisaita sanoja lemmikeistä Viisaita sanoja lemmikeistä
Sartarin tuli (Punainen kuu, 1/4) Sartarin tuli (Punainen kuu, 1/4)
Anti Cimex - Scandinavian Jawbreaker (FA) Anti Cimex - Scandinavian Jawbreaker (FA)
Her Countenance Her Countenance
Sartarin tuli (Onnen ja Kuoleman mestarit, 2/4) Sartarin tuli (Onnen ja Kuoleman mestarit, 2/4)
Valuuttaa Valuuttaa
Sartarin tuli (Meren Raivo, 3/4) Sartarin tuli (Meren Raivo, 3/4)
 831 näyttökertaa, 6 viestiä, 3.1 MB, 1 tiedosto
01.03.2020 02:00:05
[ + 1 | ]

Helmet - In The Meantime


metal

(300)  · 

proge

(7)
01.03.2020 02:00:47
#313070 [+-] Piilota Suosittele

"In The Meantime"

Earth tone suits you
So give it a smile
If I could hold your feet down
Get to know for awhile

To make due is a promise
Hard to keep without help
Never taught to look in
I'm too concerned with my health

Help me spread right, ash is
Cow fertilized
Come down in a feed town
Strength to minimize
Hold it
In the meantime

01.03.2020 07:17:20
#313136 [+-] Piilota Suosittele

>>313118
En. Mä haluisin kävellä alkoon sunnuntaisin paskomalla oven ja ottamalla sieltä 2 desin viinapullon, sitten suuntaisin kaupan puolelle ja nappaisin lavan kainaloon sekä tyhjentäisin kassat (ja ehkä kassit jos on söpöjä kassatydejä), lopuksi rohmuaisin kaikki Rolexit ja neideille jotain rihkamaa koruliikkeestä ja poistuisin.

Tiedätkö miksi en tee niin, vaan vien Rontin lenkille kohta ja OSTAN mahdollisesti askin tupakkaa?

[ 6 viestiä | ]