Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Luoja

Perustettu 11.12.2017 21:03:30 Jäseniä 4 Vierailuja 3 239 Medioita 691

Rakkautta rajatta

Nyt tuli börheälle töitä Nyt tuli börheälle töitä
They wept for the signs... of the candles... They wept for the signs... of the candles...
Paiskaa handuun Paiskaa handuun
WRATH - A Darksynth Cyberpunk Mix WRATH - A Darksynth Cyberpunk Mix
Sartarin tuli (Neljäs inspiraatio, 2/4) Sartarin tuli (Neljäs inspiraatio, 2/4)
Kissojen kanssa muutto sujuu kuin tanssi :3 Kissojen kanssa muutto sujuu kuin tanssi :3
Johnny Cash - Goin' By The Book Johnny Cash - Goin' By The Book
The Quaker City Night Hawks - Some of Adam's Blues The Quaker City Night Hawks - Some of Adam's Blues
Leonard Nimoy - The Ballad of Bilbo Baggins Leonard Nimoy - The Ballad of Bilbo Baggins
Cradle Of Filth - The Foetus Of A New Day Kicking [OV] Cradle Of Filth - The Foetus Of A New Day Kicking [OV]
Vivis heräilee 2 aikaan päivällä :# Vivis heräilee 2 aikaan päivällä :#
Hailuodon kirkon pienoismalli Hailuodon kirkon pienoismalli
Ajattara - Mitä kuolema parantaa? Ajattara - Mitä kuolema parantaa?
Sartarin tuli (Meren Raivo, 3/4) Sartarin tuli (Meren Raivo, 3/4)
Amon Amarth "Twilight Of The Thunder God" (OV) Amon Amarth "Twilight Of The Thunder God" (OV)
Ajattara - Kuolema (FA) Ajattara - Kuolema (FA)
Chelsea Wolfe - Feral Love (OV) Chelsea Wolfe - Feral Love (OV)
Korn - Blind (OV) Korn - Blind (OV)
Olispa kesä ;3 Olispa kesä ;3
Ei ole mitään syytä kiihtyä Ei ole mitään syytä kiihtyä
Puscifer - The Humbling River (with Lyrics) Puscifer - The Humbling River (with Lyrics)
DIE KRUPPS -To the Hilt DIE KRUPPS -To the Hilt
Huora - Puukottaja Huora - Puukottaja
Invisible hugbuddy :3 Invisible hugbuddy :3
 732 näyttökertaa, 2 viestiä, 1.18 MB, 1 tiedosto
17.11.2019 22:20:15
[ + 2 | ]

Näin poseerataan yllätyskuvaajalle

[36816] [IMG_20191117_211327.jpg] [1.18 MB] [4160x3120] [] []
IMG_20191117_211327.jpg

kissa

(5209)  · 

vivamort

(152)  · 

poseeraus

(7)  · 

mortti

(150)
17.11.2019 22:22:36 | 22:23:20
#272031 [+-] Piilota Suosittele

Hui bendele! Jaa nugustelee vai >:3

Tuo ilme ;3 "Mitäs täällä minusta oikein kirjoitellaan?" ;333

Niin ja AAAAAAWWWW :333 #morttimasu #nuoetutassut

17.11.2019 22:50:58
#272070 [+-] Piilota Suosittele

No nyt ollaan ainakin jossain määrin selkeästi selällään. Vähän kiertyy yläpäästä osittain kyljelle pysyen kuitenkin kohtuuden rajoissa.

[ 2 viestiä | ]