Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Luoja

Perustettu 11.12.2017 21:03:30 Jäseniä 4 Vierailuja 3 228 Medioita 691

Rakkautta rajatta

It seemed they would start breathing again... It seemed they would start breathing again...
Johnny Cash - "One" Johnny Cash - "One"
Pötköttelijä Pötköttelijä
Marilyn Manson - Refrigerator (1993, demo repro) Marilyn Manson - Refrigerator (1993, demo repro)
Kissalla on asiaa. Kissalla on asiaa.
John Dever - Take Me Home, Country Roads John Dever - Take Me Home, Country Roads
Fear Factory - Powershifter Fear Factory - Powershifter
Piilokuvia (löydätkö?) Piilokuvia (löydätkö?)
Lynyrd Skynyrd - Sweet Home Alabama Lynyrd Skynyrd - Sweet Home Alabama
Marilyn Manson - Heart-Shaped Glasses Marilyn Manson - Heart-Shaped Glasses
Pontypool - Grant Mazzy (Army Bombardment, Word Plague) Pontypool - Grant Mazzy (Army Bombardment, Word Plague)
Nightstalker - Just A Burn (Full Album 2004) Nightstalker - Just A Burn (Full Album 2004)
Maailman kaunein runo Maailman kaunein runo
Rukoilijasirkka Rukoilijasirkka
Hollywood Vampires (live) Hollywood Vampires (live)
Slipknot - Sulfur [OV] Slipknot - Sulfur [OV]
Mothers Caress Mothers Caress
Valuuttaa Valuuttaa
Gerbil (Remasterred) Gerbil (Remasterred)
Avenged Sevenfold - God Damn Avenged Sevenfold - God Damn
Rohkealle suomalaiselle Rohkealle suomalaiselle
Eipäs pilkitä vielä, ilta on nuori! Eipäs pilkitä vielä, ilta on nuori!
Vielä väsyttää Vielä väsyttää
Monster Magnet - Cry (OV) Monster Magnet - Cry (OV)
 874 näyttökertaa, 5 viestiä, 0.04 MB, 1 tiedosto
13.08.2019 21:40:27
[ + 3 | ]

Yökukkanen

[33083] [tiedosto.jpg] [0.04 MB] [640x498] [] []
tiedosto.jpg

kissa

(5204)  · 

mortti

(150)  · 

börh

(1047)  · 

vivamort

(152)  · 

niittyleinikki

15.08.2019 09:36:40 | 09:37:02
#235852 [+-] Piilota Suosittele

Yökukkanen börh :3 Ihanaa nähdä Kukkaismortti jälleen <3 :3

(Ja siltä varalta että joku muukin kuin 5evill lukisi tämän: kyllä, kirjoitan yhteen enkä väliviivalla koska börh ;3 )

15.08.2019 10:56:08
#235872 [+-] Piilota Suosittele

>>235857

:DDD
Siisti börh, ei jätetä rekvisiittaa lojumaan :333 Kaikkea pitää maistaa ;3 Mistä tulikin mieleen, että oletko muuten laskenut sormesi ja varpaasi viime aikoina? >:3

[ 5 viestiä | ]