Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Luoja

Perustettu 11.12.2017 21:03:30 Jäseniä 4 Vierailuja 3 228 Medioita 691

Rakkautta rajatta

Uneksuntaa... :33 Uneksuntaa... :33
Ikuisti börheytensä :3 Ikuisti börheytensä :3
Marilyn Manson - In the Shadow of the Valley of Death (lyrics) Marilyn Manson - In the Shadow of the Valley of Death (lyrics)
Mitä saisi olla... Mitä saisi olla...
MESHUGGAH - Break Those Bones Whose Sinews Gave It Motion  MESHUGGAH - Break Those Bones Whose Sinews Gave It Motion 
Mitäs hajoittaisi ensin? >:3 Mitäs hajoittaisi ensin? >:3
KAHEN KILON SIIKA! KAHEN KILON SIIKA!
Cosmic Monsters Inc. Cosmic Monsters Inc.
Nirvana - Aneurysm Nirvana - Aneurysm
Spell of the Moon (Synthwave - Outrun - Futuresynth Mix) Spell of the Moon (Synthwave - Outrun - Futuresynth Mix)
Pubun kanssa nogosilla :3 Pubun kanssa nogosilla :3
Kurr? :3 Kurr? :3
Näin syöksytään uneen Näin syöksytään uneen
Huomenta :3 Huomenta :3
Bisneskissa junailee Bisneskissa junailee
Behemoth - Ora Pro Nobis Lucifer (OV) Behemoth - Ora Pro Nobis Lucifer (OV)
Slipknot - Dead Memories [OV] Slipknot - Dead Memories [OV]
The Breeders - Safari The Breeders - Safari
Hapsi_:n tuotoksia :3 Hapsi_:n tuotoksia :3
Fever - Peggy Lee Fever - Peggy Lee
Kuvakommentti Kuvakommentti
Yömyöhä - Mikko Juhantalon Rinteessäpaneskelukurssi Yömyöhä - Mikko Juhantalon Rinteessäpaneskelukurssi
Börh 3 Börh 3
Tädin jääkaapin ovi :3 Tädin jääkaapin ovi :3
 766 näyttökertaa, 8 viestiä, 0.08 MB, 1 tiedosto
21.07.2019 17:46:18
[ + 3 | ]

Kurks

[32411] [0.jpg] [0.08 MB] [640x480] [] []
0.jpg

kissa

(5204)  · 

tyyny

(30)  · 

koppa

(6)  · 

katse

(63)  · 

vivamort

(152)
22.07.2019 21:45:53
#229370 [+-] Piilota Suosittele

>>229329
Rontilla paistaa kylkiluut vaikka se syö kuin sika. Älyttömiä määriä, mutta toisaalta se juoksee aivan halvatunmoisia lenkkejä joka päivä vaikka ois 35°C. Koiria ei sais nyt pitää vapaalla, mutta ei tuolla keskellä korpea tai mökillä kukaan siitä valita.

Lasketaan se aina yksityisellä tiellä vapaaksi eikä se mihinkään karkaile. Ainakaan pidemmäksi aikaa.

Aavistaa että sinne jääpi jos kauemmas menee :D

23.07.2019 01:58:29
#229432 [+-] Piilota Suosittele

>>229383
Sehän siinä on että jos saa vainun, se ei tottele mitään. Sitten kun sen saa kolmen miehen voimin keskelle, niin joku nappaa nopeasti liiveistä kiinni, ja Rontti saa kurinpalautuksen.

Ihmisten ilmoilla sitä ei ole tarvetta käyttää. Noh, ehkä kotona :D

Todella kovatahtonen mulkku ja ilkeä peto se on välillä, mutta silti "laumallensa" hyvin kiltti :3

23.11.2020 15:58:58
#412256 [+-] Piilota Suosittele

>>412175

Anteeksi kamalasti Vivis ;____; Mutta kun olet semmoinen ihanan behmoisa superbaijattava lötkömötkö :333 Ja joskus vähän karvamato ;3 Ja näköjään myös tarkkaavainen tonttuvahti :3

Ja superbörheä tyynyn takana duimisdelija ;3 <3

[ 8 viestiä | ]