Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Luoja

Perustettu 11.12.2017 21:03:30 Jäseniä 4 Vierailuja 3 227 Medioita 691

Rakkautta rajatta

Cannibal Corpse "Evisceration Plague" (OV) Cannibal Corpse "Evisceration Plague" (OV)
Dead Can Dance - Opium Dead Can Dance - Opium
Mokoma - Sinne missä aamu sarastaa Mokoma - Sinne missä aamu sarastaa
Vittu mä tykkään nekromantiasta Vittu mä tykkään nekromantiasta
Näin poseerataan yllätyskuvaajalle Näin poseerataan yllätyskuvaajalle
Nugs Nugs
Kävin Rovaniemellä ja laitoin kädenjälkeni kylmään kiveen Kävin Rovaniemellä ja laitoin kädenjälkeni kylmään kiveen
Gangster Party Line 2 Gangster Party Line 2
.Goëtia. | Dark Magic Music .Goëtia. | Dark Magic Music
Rautakanki - Painu vittuun! Rautakanki - Painu vittuun!
Kiinnostus herää Kiinnostus herää
Muhvinsilaulu Muhvinsilaulu
Marilyn Manson - Heart-Shaped Glasses Marilyn Manson - Heart-Shaped Glasses
Stone Sour - Gone Sovereign / Absolute Zero [OV] Stone Sour - Gone Sovereign / Absolute Zero [OV]
Simple Man - Lynyrd Skynyrd - Lyrics HD Simple Man - Lynyrd Skynyrd - Lyrics HD
Fever - Peggy Lee Fever - Peggy Lee
Dabbelu Dabbelu
Wheeler Walker Jr. - Fuck You Bitch Wheeler Walker Jr. - Fuck You Bitch
Kuvakommentti Kuvakommentti
SCP-222-TH J The Troll Cat, The Genius Hacker Cat | Safe? SCP-222-TH J The Troll Cat, The Genius Hacker Cat | Safe?
WRATH - A Darksynth Cyberpunk Mix WRATH - A Darksynth Cyberpunk Mix
Meshuggah - I am Colossus Meshuggah - I am Colossus
PYLLYNALLE TYKKÄÄ KAKASTA PYLLYNALLE TYKKÄÄ KAKASTA
Kastraattilaulaja Kastraattilaulaja
 688 näyttökertaa, 4 viestiä, 4.99 MB, 1 tiedosto
11.07.2019 22:17:03
[ + 2 | ]

Niin herqullista ruohoa.

[31943] [Vegaani.png] [4.99 MB] [1774x1360] [] []
Vegaani.png

kissa

(5203)  · 

heinä

(6)  · 

vivamort

(152)
11.07.2019 22:35:33
#225090 [+-] Piilota Suosittele

>>225086

Jee antimateria!

Kröhöm.
Raportoin seuraavaa... Vivamort oli ollut syömättä 24h ja päästyään vankilasta osoitti yhteisöllisyyttään alkamalla parturoimaan heiniä.
Tästä siirryttiin sitten paikalliseen pieneläimistöön ja......

The sights I have seen...

11.07.2019 23:18:40
#225106 [+-] Piilota Suosittele

>>225090


Huh, en voi edes kuvitella moista hurjuuden määrää ;3

Luonto-ohjelma omalla mökillä :3 "Mää syön tätä ruohoa tässä nyt näin, ei tarvi sun vaivautua avaamaan ruokapurkkia, nih, huomaatko nyt miten natustan tässä" >:3

Ja ruohonleikkuri pölyttyy vajassa :D

[ 4 viestiä | ]