Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 894 Medioita 826

Kaikki politiikkaan liittyvä

Saksa! Saksa!
muista kättä toisten taskuun muista kättä toisten taskuun
Rahaa palaa.. Rahaa palaa..
Sote kusetus ja Leevin logiikka Sote kusetus ja Leevin logiikka
Keskusta, kansalaisen asialla 🤦‍♂️ Keskusta, kansalaisen asialla 🤦‍♂️
Brooklynin ampuja. Ullatus. Brooklynin ampuja. Ullatus.
uskovaiset uskovaiset
Miksi te kaikki miehet hakkaatte naisia? Miksi te kaikki miehet hakkaatte naisia?
E-e-en m-m-mä s-s-sanonu niin... APUA FASISTIT HYÖKKÄÄ!!!! E-e-en m-m-mä s-s-sanonu niin... APUA FASISTIT HYÖKKÄÄ!!!!
Demarit ja 8 miljardia Demarit ja 8 miljardia
Siinähän se sitten tuli taas Siinähän se sitten tuli taas
VOI SAAT.. VOI SAAT..
Jalot ritariveljet nouskaa taisteluun pahuutta vataan! Jalot ritariveljet nouskaa taisteluun pahuutta vataan!
aivotonta menoa aivotonta menoa
sininen puolue? sininen puolue?
I Was Fired From Vice Magazine I Was Fired From Vice Magazine
Marin saa tiedon jo ennen tapaturmaa Marin saa tiedon jo ennen tapaturmaa
Suvakki Suvakki
Joka kuritta kasvaa, se kunniatta kuolee.. Joka kuritta kasvaa, se kunniatta kuolee..
Sitä parempaa turvallisuutta Sitä parempaa turvallisuutta
Vähän demaria iltaan. Vähän demaria iltaan.
Jussin kirjoitus. Jussin kirjoitus.
Pari kuvaa 3 Pari kuvaa 3
Tarina Tarina
 577 näyttökertaa, 13 viestiä, 0.13 MB, 1 tiedosto
10.09.2022 08:45:46
[ + 3 - | ]

Korruptio ei ole

[67390] [20220910_084513.jpg] [0.13 MB] [1080x676] [] []
20220910_084513.jpg

pääministeri

(45)  · 

lahjat

10.09.2022 10:50:47
#597816 [+-] Piilota Suosittele

”Pääsylippu MM-jääkiekon loppuotteluun + ruokailu kahdelle. Yhden pääsylipun hinta 285 euroa ja tarjoilun osuus 80 euroa. Yhteensä siis 730 euroa.”

Arvaa kuka?

12.09.2022 04:57:22
#598145 [+-] Piilota Suosittele

>>598142
Tasan ei mene nallekarkit.
Jos jokin tapahtuman järjestäjä haluaa näkyvyyttä hommalleen, niin hän jakaa siihen kutsulippuja. Jos kutsulipun saaja on kansanedustaja, niin hän tekee siitä ilmoituksen ja maksaa lahjasta verot.
Sinun mielestä tämä on korruptiota lain mukaan ei.

[ 13 viestiä | ]