Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 816 Medioita 826

Kaikki politiikkaan liittyvä

Putin, vasemmisto ja natsit. Putin, vasemmisto ja natsit.
Vasurit ja vihreät Vasurit ja vihreät
Aivopesu on totta.. Kaikkihan sen tietää Aivopesu on totta.. Kaikkihan sen tietää
Abortti on lapsen uhraamista Molochille ja saatanalle! Abortti on lapsen uhraamista Molochille ja saatanalle!
Jenkeissä Jenkeissä
Sdp Sdp
Hs propagandaa Hs propagandaa
Luolastolainen psykologilla Luolastolainen psykologilla
Demariäänestejä, kun Sanna Marin kertoo mitä huulipunaa käyttää Demariäänestejä, kun Sanna Marin kertoo mitä huulipunaa käyttää
Timppa taas päissään kirjottelee Timppa taas päissään kirjottelee
SDP uusi logonsa! SDP uusi logonsa!
Parempaa rasismia Parempaa rasismia
Henriksson ja suomalaisten karkoitus Henriksson ja suomalaisten karkoitus
Iloisesti eteenpäin Iloisesti eteenpäin
Äänestä persua Äänestä persua
GOD EMPERIOR GOD EMPERIOR
Täälläkin saa valita sukupuolensa ilmoitusluontoisesti Täälläkin saa valita sukupuolensa ilmoitusluontoisesti
Julkinen Kärkkäinen. Julkinen Kärkkäinen.
Polpotiikkaa Polpotiikkaa
Suvi "talousnero" Auvinen Suvi "talousnero" Auvinen
Työperäinen maahanmuutto - ratkaisu kaikkeen! Työperäinen maahanmuutto - ratkaisu kaikkeen!
Vasurihomo raskaana Vasurihomo raskaana
Ketä EI kannata äänestää. Ketä EI kannata äänestää.
etuoikeutetuin etuoikeutetuin
 475 näyttökertaa, 2 viestiä, 0.67 MB, 2 tiedostoa
17.07.2022 20:47:45
[ + 4 | ]

Uskonto

[65801] [tiedosto_1.jpg] [0.34 MB] [702x719] [] []
tiedosto_1.jpg
[65800] [tiedosto_2.jpg] [0.33 MB] [720x677] [] []
tiedosto_2.jpg

udkonto

 · 

päivi räsänen

(18)
18.07.2022 09:19:55 | 19:06:24
#586313 [+-] Piilota Suosittele

>>586281 Miten sen nyt ottaa. Nehän vapautti vain osavaltioille päätösvallan päättää ite siitä asiasta. Suomessa aborttioikeus on paljon suppeampi ku monessa jenkkiosavaltiossa. Me puhutaan USAsta yhtenä valtiona vaikka se on samantyyppinen hässäkkä ku EU. Ei mekään syytetä EUta Puolan tiukasta aborttilaista vaan Puolaa itteään. Jos me haukutaan USAta siitä että se antaa päätösvaltaa osavaltioille niin turha täällä ulista että EU vie Suomelta päätösvaltaa

[ 2 viestiä | ]