>>586281 Miten sen nyt ottaa. Nehän vapautti vain osavaltioille päätösvallan päättää ite siitä asiasta. Suomessa aborttioikeus on paljon suppeampi ku monessa jenkkiosavaltiossa. Me puhutaan USAsta yhtenä valtiona vaikka se on samantyyppinen hässäkkä ku EU. Ei mekään syytetä EUta Puolan tiukasta aborttilaista vaan Puolaa itteään. Jos me haukutaan USAta siitä että se antaa päätösvaltaa osavaltioille niin turha täällä ulista että EU vie Suomelta päätösvaltaa
[
2 viestiä
|
]
⭰
Putin, vasemmisto ja natsit.
Vasurit ja vihreät
Aivopesu on totta.. Kaikkihan sen tietää
Abortti on lapsen uhraamista Molochille ja saatanalle!
Jenkeissä
Sdp
Hs propagandaa
Luolastolainen psykologilla
Demariäänestejä, kun Sanna Marin kertoo mitä huulipunaa käyttää
Timppa taas päissään kirjottelee
SDP uusi logonsa!
Parempaa rasismia
Henriksson ja suomalaisten karkoitus
Iloisesti eteenpäin
Äänestä persua
GOD EMPERIOR
Täälläkin saa valita sukupuolensa ilmoitusluontoisesti