Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 840 Medioita 826

Kaikki politiikkaan liittyvä

Kansa Kansa
Sanna taas suorittaa 🤣 Sanna taas suorittaa 🤣
DoZentti. Twitter on "suojattu" :D DoZentti. Twitter on "suojattu" :D
Yle propagandaa taas 6. Yle propagandaa taas 6.
Irstas viesti Irstas viesti
natsi tulos natsi tulos
Saramo ja 67 miljardia 🤦‍♂️ Saramo ja 67 miljardia 🤦‍♂️
Upeaa, mahtavaa! Upeaa, mahtavaa!
Hutisalo 🤦‍♂️ Hutisalo 🤦‍♂️
Kivenheitto Kivenheitto
Vähän demaria iltaan. Vähän demaria iltaan.
Sannan arvopohjat. Sannan arvopohjat.
Kumpi parempi? Kumpi parempi?
Marin🤣 Marin🤣
Sebun kaljat Sebun kaljat
Vasemmisto. Vasemmisto.
Glopalismi Glopalismi
Kättä väännettii Kättä väännettii
sanna tietää sanna tietää
Suvi "talousnero" Auvinen Suvi "talousnero" Auvinen
Onko oikeistolla jotain pimitettävää? Onko oikeistolla jotain pimitettävää?
Yle propagandaa taas 20. Yle propagandaa taas 20.
tulevaisuus tulevaisuus
Ohisalo. Ohisalo.
 607 näyttökertaa, 11 viestiä, 0.75 MB, 2 tiedostoa
10.04.2022 09:05:32
[ + 3 - | ]

Putinin hyödyllisiä idiootteja.

[63546] [Screenshot_20220410-090304_Twitter.jpg] [0.23 MB] [1080x724] [] []
Screenshot_20220410-090304_Twitter.jpg
[63545] [Screenshot_20220410-090322_Samsung-Internet.jpg] [0.51 MB] [1078x1781] [] []
Screenshot_20220410-090322_Samsung-Internet.jpg

demarit

(141)  · 

putin

(186)
10.04.2022 13:33:57
#562322 [+-] Piilota Suosittele

Ja asiaa ei saanut Iltalehden sivuilla kritisoida.
Aivan jatkuvalla syötöllä tuli vain, että kommenttiasi ei hyväksytä, vaikka kuinka taas siisti. Minulta taisi olla kiellettynä Tuomiojan nimen sanominen tai jotain muuta pähkähullua taas.

10.04.2022 13:46:32 | 15:53:28
#562328 [+-] Piilota Suosittele

Kyllä itsekkin pohjoismaista puolustusliittoa mielummin kannatan kuin NATOa. Ei olisi niin paljon USA:n pallo nilkassa. Vai onko kekkulille itsenäisen päätösvallan rajoittaminen ikävä juttu vain jos EU sitä tekee?

11.04.2022 18:00:59
#562592 [+1] Piilota Suosittele

>>562457 Eipä ollu 😋
Ei kannattais uskoa kaikkea mitä geiwei väittää. Ei näytä teillä muilla demareilla olevan kiirettä Erkin ulostu(s)loja suittimaan mutta muitten puolueitten pölöpäiden tuomitseminen kyllä sujuu

[ 11 viestiä | ]