Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 898 Medioita 826

Kaikki politiikkaan liittyvä

Suomen media 🤦‍♂️ Suomen media 🤦‍♂️
Hitlerin joukoissa oli vapaaehtoisia kaikista maista. Hitlerin joukoissa oli vapaaehtoisia kaikista maista.
Väärin päätetty natosta! Vitun demarit! Väärin päätetty natosta! Vitun demarit!
sentristi sentristi
Laitetaan nyt tännekin tämä Laitetaan nyt tännekin tämä
Syy äänestää Sale jatkokaudelle Syy äänestää Sale jatkokaudelle
Vasemmisto ja Nato. Vasemmisto ja Nato.
Oisko tässä ehkä rasistisin meemi ikinä? Oisko tässä ehkä rasistisin meemi ikinä?
MAGA Hakkarainen MAGA Hakkarainen
MINÄMINÄMINÄMINÄ MINÄMINÄMINÄMINÄ
Yle propagandaa taas 30. Yle propagandaa taas 30.
Uusi poruķka uudet kujeet! Uusi poruķka uudet kujeet!
Demari kantaa vastuuta 🤦‍♂️ Demari kantaa vastuuta 🤦‍♂️
Mikko Tuomi - sankari jota emme tarvitse Mikko Tuomi - sankari jota emme tarvitse
Keskusta, maatalouden asialla 🤦‍♂️ Keskusta, maatalouden asialla 🤦‍♂️
Muhh vhriidums Muhh vhriidums
Paavo Pyhä Paavo Pyhä
Vihreiltä jotain järkevää, ohhoh! Vihreiltä jotain järkevää, ohhoh!
Putin & co Putin & co
Sanna TV 2 Sanna TV 2
Jokainen oikeiston mellakka mene samalla kaavalla Jokainen oikeiston mellakka mene samalla kaavalla
Yle sensuuria. Yle sensuuria.
Tilastot? Tilastot?
Vihreiden logiikka Vihreiden logiikka
 670 näyttökertaa, 10 viestiä, 0.24 MB, 1 tiedosto
01.04.2022 22:34:14
[ + 4 - | ]

Meemit.

[63292] [20220401_223330.jpg] [0.24 MB] [1000x1000] [] []
20220401_223330.jpg

02.04.2022 05:44:19
#560174 [+2] Piilota Suosittele

Ollaan kekkuli joka valittaa ja marisee kaikesta, paitsi omista persuhomo kavereista. Ai niin eihän tämä meidän apina kuulu mihinkään puolueeseen kuten kertoi. Vittu mikä pässi.

02.04.2022 09:41:05
#560195 [+4] Piilota Suosittele

>>560174

Kerrotko missä vaiheessa persut ovat tässä asiassa olleet vallankahvassa kiinni? Tottus on, että olipa vallassa kuka ja mikä tahansa, siinä mennään agendan mukaisesti. Sieltä mistä saa pisteitä ja rahaa itselle sekä kavereille. Vain se on tärkeää.

Suomessa ei enää ajatella, että kansalaisellakin saattaa olla nälkä ja jano ja haluaa hieman lisää. Mutta kun ei, ei. Rahat tungetaan kaverien taskuun tai sitten lähetetään kongoon ja myanmariin huumeviidakkoihin. Afrikan sotapäälliköt ovat ostaneet kaikkea kivaa suomalaisen veronmaksajan rahalla.

02.04.2022 10:17:37
#560201 [+4] Piilota Suosittele

Afrikkaan tehtyjen kaivojen korjaus ja asennusohjeita ja neuvontaa jaettiin koulutuksella ympäri afrikkaa. Eivät ottaneet ohjeita. Vaativat, että kaivot pitää itse tulla asentamaan. He eivät asenna yhtään mitään, taikka korjaa niitä.

Tuommoiseen maahan en lähettäisi enää jenin jeniä, mutta suuret sotapääliköt kun tarvitsevat rahaa toimiinsa niin Suomihan antaa.

02.04.2022 14:47:28
#560233 [+2] Piilota Suosittele

>>560214

Siitä on pikkuisen aikaa, ja puoluehan hajosi kahteen osaan keskenään kun kahta eri koulukuntaa olivat. Toiset halusivat pitää hillotolpan (siniset) ja toiset olisivat olleet oman ohjelmansa kanssa jatkossa.

03.04.2022 09:04:31
#560489 [+-] Piilota Suosittele

Vain kekkuli tietää miten 300 miljoonaa leikkaamalla kehitysavusta saadaan hoitajille tonni kuussa lisää liksaa.
Toisaalta ruokkihan Jessekin aika ison poppoon viidellä leivällä ja kahdella kalalla.

04.04.2022 01:17:41
#560799 [+-] Piilota Suosittele

>>560619

No, eikö se ole oma ohjelma että seuraa sovittua ohjelmaa? Sovitut asiat eivät ole mitään sovittuja asioita. Samaan tapaan, kuin poliitikon lupaus. Se on yhtä tyhjän kanssa.

[ 10 viestiä | ]