>>506206 Nyt pistit helpon. Tsekkaappa öyhöttäjä miten Suomen talous onkin yllättävää kyllä nousussa ja pirun paljon kovemmassa kuin muilla EU-mailla koronan jälkeen.
Ei oo Sanna-tädillä aikaa käydä kaupassa, mutta kämppäänsä imuroi autistin innolla, juoksee lehtikuvauksissa ja fanittaa somessa kaverinsa firmaa. Vittu että on hyvä meininki.
joku sen apustaja on sanonut sille että jos aiot olla kansaa villitsevä urho kekkonen niin sun pitää olla kokoajan lehdessä. pistetääks vaikka että oot siivousfriikki. onko näillä nyt väliä sitten... vitun tyhmät.
[
6 viestiä
|
]
⭰
Kärnä, tuo lapin lahja ihmiskunnalle
Suvakki sivuuttaa ja kitisee t. Yle
Näin
the way forward
Kommarit 🤦♂️
Jokainen mamu on lottovoitto
sanna tietää
Me oltais voitu saada kaikki mut jotkut halus olla vasuripellejä
Aseveljiä aina ja ikuisesti! Suomi nousuun. Sieg Heil
Valta kuuluu kansalle
Ryssät on sotarikollisiakin.
Vasemmisto
Sano ei
Vapaus, veljeys ja fasismi. Viva La France!
Abortti on lapsen uhraamista Molochille ja saatanalle!