Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 868 Medioita 826

Kaikki politiikkaan liittyvä

Aloitetaan uusi kierros demarilla Aloitetaan uusi kierros demarilla
Vasemmisto Vasemmisto
Arvopohja. Arvopohja.
Muutama kuva 29. Muutama kuva 29.
Meemi Meemi
Vihreä siirtymä. Vihreä siirtymä.
Social Justice Warriors Social Justice Warriors
Perus Ryssä hengailua. Perus Ryssä hengailua.
Yle propagandaa taas 25. Yle propagandaa taas 25.
Melkoinen mainos 🤣 Melkoinen mainos 🤣
Kehari idiootti suvakki Kehari idiootti suvakki
Taas uusi harhautus yritys epsteinin listasta Taas uusi harhautus yritys epsteinin listasta
Kokoomus Kokoomus
Kello tikittää oikeuden puolesta Kello tikittää oikeuden puolesta
Alkon tj. Alkon tj.
Somppulat Somppulat
Mestari Mestari
Poliittisen satiirin taso Poliittisen satiirin taso
Sebun kaljat Sebun kaljat
Jauhotus Jauhotus
Pettynyt Panu Pettynyt Panu
Natsisaksa on ihan helvetin iso nykyään Natsisaksa on ihan helvetin iso nykyään
Keskisormi politiikalle? Keskisormi politiikalle?
Kekkonen takaisin! Kekkonen takaisin!
 610 näyttökertaa, 11 viestiä, 42.54 MB, 1 tiedosto
30.03.2020 08:43:26
[ + 5 - | ]

Tarina

[41327] [0.mp4] [42.54 MB] [1280x540] [400.66s] [] []

eduskunta

(18)  · 

perussuomalaiset

(81)  · 

ketutus

 · 

ps

(47)
30.03.2020 08:52:20
#324704 [+-] Piilota Suosittele

Ajattelinkin tämän olevan kuin fanfictionia, jonka kaulapartainen läskimaha on kirjoittanut äitinsä kellarissa. En erehtynyt kauheasti.

30.03.2020 09:06:54
#324709 [+-] Piilota Suosittele

>>324706
Olen huomannut tiettyjen uskovaisten ryhmien suunnalta vähän samanlaista retoriikkaa. He ovat nimittäin alkaneet arvostella esimerkiksi evoluutioteoriaan uskovia uskovaisiksi ja halveksivat heitä siksi, että nämä uskovat johonkin niin hölmöön.

30.03.2020 12:59:48
#324782 [+-] Piilota Suosittele

>>324709
Tiedeuskovaisuus? Sellasia haukkuja olen lähipiiriltäni saanut kun arvostelen vähänkin Sanaa.

Mut tuntien, tiedät että teen sitä myös jatkossa >:P

30.03.2020 20:32:38
#324980 [+-] Piilota Suosittele

On se vaikiaa. Jos puolustat kansalaisten oikeuksia niin oot natsi. Jos puolustat miesten oikeuksia niin oot setämies. Jos puolustat sananvapautta niin oot natsi. Jos puolustat naisten oikeuksia niin oot irstas setämies. Jos puolustat oikeutta turvalliseen elämään niin oot taas natsi. Jos oot natsi niin sillon oot natsipelle. Jos oot pelle niin et oo natsi. Sitten jos heittelet pyörätelineitä liikkeiden ikkunoihin oot anarkistipelle joka vastustaa natsipellejä. Jos sitten puolestaan oot oikea pelle niin ketään ei naurata. Kyllä ois Siitoimen Pekalle taas tarvetta niin saatais tolokkuus takas elämään, koska sehän ei arjalaisia ampunu, mutta jos ois tullu joku muu..

[ 11 viestiä | ]