Toi on kyllä överiä kun tekee vaikka 3 joukkuetta longbow maneja, pistää ne tiiviiseen muotoon ja 1 priesti joka tiimiin. Katapultteja ei vaan saa päästää lähelle. Toinen mistä tykkään on kiinan jousiukot, tekee helvetin kovaa läimää rakennuksiin nii ei tarvii erikseen hitaita katapulppeja. Vittu nyt iski aoe2 himot, meen pelaan mo.
[
2 viestiä
|
]
⭰
aoe2
Splot
saattaa olla että riipasen kännin
gondola kaikkialla
Ihana pari
"Ei pysty, äiti, deus vulttaan juuri"
Pöystin Tarina
Neropatin myöhemmät elämänvaiheet
ennen ja jälkeen
Ou jea!
kot
Splört splyt :D
Blini Kot
ukrain glory
Hyvä, jee!
Mr Coomer
Jos koomikko on tylsä, kandee vittuilla sille
Kirkki lauleskelee
too young to die
Caspian Sea Monster
Pekka Siitoin tribute
Myöhemmässä elämänvaiheessa neropatti tuli ammutuksi