Perustaja Vumpalouska

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:11:21 Jäseniä 34 Vierailuja 5 039 Medioita 778

Kanava koirakuville. Koska koirat ovat parhaita :3

Sai herkkua Sai herkkua
Koira ja rutisuttelija Koira ja rutisuttelija
Adele - Hello Adele - Hello
koirohäkki koirohäkki
Se heittää ihan kohta Se heittää ihan kohta
Hyvin koulutettu Hyvin koulutettu
Sniffer Dog Finds Crack Sniffer Dog Finds Crack
Koirat ilmeilee Koirat ilmeilee
Minun vuoroni! >:3 Minun vuoroni! >:3
Koiran elämää Koiran elämää
Japsin pentuja :3 Japsin pentuja :3
vettä vettä
Nyt kikeen Nyt kikeen
Hyvää paskapaperia oli Hyvää paskapaperia oli
auttoi kisseä :3 auttoi kisseä :3
Salaseura kokoontuu :3 Salaseura kokoontuu :3
Liian jännä Liian jännä
syntymäpäivä syntymäpäivä
Löysi uuden toverin Löysi uuden toverin
Kapun seikkailu Kapun seikkailu
transformer transformer
yhtä hyvin voin kellua <: yhtä hyvin voin kellua <:
haukkuva perse haukkuva perse
Minäkin osaan! :3 Minäkin osaan! :3
 872 näyttökertaa, 5 viestiä, 1.01 MB, 1 tiedosto
12.05.2018 14:14:28
[ + 3 | ]

Water doggo :3


swimmers syndrome

 · 

koira

(1228)
12.05.2018 20:30:00
#56129 [+-] Piilota Suosittele

>>56083 Eihän tuo niin kyyryselkäinen ole. On olemassa sellanen ku humpback syndrome koirilla ainakin ja on joitain niistäkin jotka ihan suht normaalisti pystyy elämään.

13.05.2018 10:37:23
#56224 [+-] Piilota Suosittele

>>56129
Suht normaalisti ja suht normaalisti. Se, että koira kulkee mukana niinkuin tuossa filmissä ei kerro mitään normaalista. Oma epäilykseni on, että tuo asentovirhe saa aikaan selkänikamien kulumaa ja kipua, jota koira ei ikinä näytä ulkopuolelle.

Monesti kun asioita "inhimillistetään" unohdetaan mitä jokin tarkoittaa eläimelle. Koiralle sairaus tarkoittaa aseman menetystä ja pahimmassa tapauksessa laumasta karkoittamista. Koiran pitää olla todella sairas ennen kuin se näyttää kipuaan. Koiran kipua ei yleensä edes näe päällepäin vaan esimerkisi painamalla kipeää kohtaa jolloin eläin reagoi siihen kääntymällä kohti kipua.

Mutta tämähän on vain minun mielipiteeni...

[ 5 viestiä | ]