Eiks tää ny menny jotenki väärinpäin ku eka syötiin jälkiruoka ja pääruoka syötti sen sille vai onko tää taas joku kinkkien ali-ali-ihmisten uusin ilon lähde?
[
2 viestiä
|
]
⭰
Väijytys
Äiti, lunta!
Jalostettu oikein
Reikään tunkeutuminen
Välillä iloisiakin hetkiä
Tämä kaupunki on liian pieni meille kummallekin >:3
The sea of abyss within his eyes shall swallow everything whole