Perustaja Vumpalouska

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:11:21 Jäseniä 34 Vierailuja 5 040 Medioita 778

Kanava koirakuville. Koska koirat ovat parhaita :3

Välillä iloisiakin hetkiä Välillä iloisiakin hetkiä
Eläinlääkärissä ;__; Eläinlääkärissä ;__;
mitäs oikein tuolla tapahtuu mitäs oikein tuolla tapahtuu
Sniffailee aromit Sniffailee aromit
Tuomiopäivä tulee jos et laita takaisin Tuomiopäivä tulee jos et laita takaisin
Kiinnostaa Kiinnostaa
Success! Success!
minä makaan tässä minä makaan tässä
Koiranpentu lähtee nyt Koiranpentu lähtee nyt
ei maistu ei maistu
Aina ei voi piilotus onnistua Aina ei voi piilotus onnistua
+25 def, 50% damage taken returned +25 def, 50% damage taken returned
Paskon nyt selällesi akka Paskon nyt selällesi akka
Ilmeeni krapulassa, kun kaverisi soittaa sulle vielä kännissä Ilmeeni krapulassa, kun kaverisi soittaa sulle vielä kännissä
feels börh man feels börh man
Weapons of Mass Destruction Weapons of Mass Destruction
iloinen :> iloinen :>
antenni antenni
Beach bitch Beach bitch
Minun vuoroni! >:3 Minun vuoroni! >:3
Gamer Eats a lot of Fast Food... Gamer Eats a lot of Fast Food...
Mukavia kylpyhetkiä Mukavia kylpyhetkiä
Huvinsa kullakin Huvinsa kullakin
Kylvyssä :3 Kylvyssä :3
 909 näyttökertaa, 13 viestiä, 0.38 MB, 1 tiedosto
11.05.2021 21:47:52
[ + 5 - | ]
👑 Plussatuin 11.05.2021.

Hyvää omppua :>

[53802] [ax6p1.mp4] [0.38 MB] [854x480] [] []

omena

(35)

koira

(1228)

rouskutus

12.05.2021 11:55:26
#463307 [+-] Piilota Suosittele

>>463283 En kielläkkään. Itse asiassa houkuttelen sen joskus leikkimään *hui kamala* jopa puukepillä kanssani. Rontti 3.0 tykkäs myös kasviksista ja hedelmistä. Ainut niistä kuka tykkäs.

Nykyselle kelpaa vain hyvin taskussani kypsynyt meetvursti. Ja nappulat jos oikeasti on nälkä.

12.05.2021 18:37:46
#463368 [+-] Piilota Suosittele

>>463256
Mulla oli tollanen samojedi naimakauppojen kautta ja se tykkäs kans vetää vihanneksia. Samoin lapinkoira, joka tuli hoitoon ja oli sitten loppu elämän. Seki tykkäs juureksista ja ennen kaikkea hedelmistä...

14.05.2021 02:39:22
#463695 [+-] Piilota Suosittele

>>463550
Kunhan et tee siitä vegaanikoiraa. Monet ovat tehneet koiristaan ja jopa lapsistaan vegaaneja. Ihminen ei siihen kuole vaikka puutostiloja ilmenee, koira kuolee.

[ 13 viestiä | ]