Perustaja Vumpalouska

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:11:21 Jäseniä 34 Vierailuja 5 041 Medioita 778

Kanava koirakuville. Koska koirat ovat parhaita :3

Voisinko päästä nukkumaan myös Voisinko päästä nukkumaan myös
Pidä tunkkis Pidä tunkkis
auuuu auuuu
Don't woof Don't woof
antenni antenni
Toi pitsaa Toi pitsaa
Oksu Oksu
Wuff ja moro Wuff ja moro
koira koira
Silitetään koiraa Silitetään koiraa
Kisse ja koiro Kisse ja koiro
Japsin pentuja :3 Japsin pentuja :3
Beach bitch Beach bitch
Milo Talvella Milo Talvella
Shibe tulee alentamaan kolesteroliasi Shibe tulee alentamaan kolesteroliasi
Rebel rebel :3 Rebel rebel :3
Eläinmaailman viisautta Eläinmaailman viisautta
JÄTÄ JÄMÄT HEEEEEEEEEEEI JÄTÄ JÄMÄT HEEEEEEEEEEEI
Dragon born Dragon born
Riita poikki :3 Riita poikki :3
Mickey Mouse - The Worm Turns (1937) Mickey Mouse - The Worm Turns (1937)
Koiraa turpaan Koiraa turpaan
Lämpimät kamut Lämpimät kamut
Ampiaisii Ampiaisii
 963 näyttökertaa, 4 viestiä, 1.72 MB, 1 tiedosto, 24.11.2019 12:11:50
[ + 8 - | ]

Tulen moikkaan vaikka väkisin

[37068] [0.mp4] [1.72 MB] [476x476] [] []

koira

(1228)  · 

iso

(77)  · 

vetää

(15)  · 

hihna

(8)
24.11.2019 14:30:20
#274665 [+-] Piilota Suosittele

Naapurin kultainennoutaja oli tuollainen. Oli pakko päästä morjestamaan.

Kiva koira... harmi, että muutti pois. Nyt on jotain räksyttäviä pikkuperkeleitä.

24.11.2019 20:35:03 | 20:35:31
#274893 [+-] Piilota Suosittele

Issoilla koirilla pittäiski olla semmonen remeli, että jos lähtee vetämään niin pää kääntyy automaattisesti vinoon. Siskon bortsuilla on ja siihen loppu ne vetämiset. Vituttaa ku lapset ja 40 kiloset "aikuset" kulukee ittiään tuplasti painavampien koirien perässä. "On se ihan kiltti" no helevetin hyvä, mutta tää mun koira (tai siis meidän entinen koira) pelekäs aivan vauhkona muita koiria. Huuti ku ois kuivana kairattu kakkoseen aina ku näki tuntemattomia rakkeja. Vittuako siinä sitten teet ku tuommonen mastodontti päättää syyä sen pelossaan huutavan pikkupiskin? Tommoset jättipiskit pitäis ampua tavattaessa ja sen jäläkeen niien ulukoiluttajat.

[ 4 viestiä | ]