Perustaja Vumpalouska

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:11:21 Jäseniä 34 Vierailuja 5 031 Medioita 778

Kanava koirakuville. Koska koirat ovat parhaita :3

"näin minä varmaan sitten kuolen" :3 "näin minä varmaan sitten kuolen" :3
Mukava sänky :3 Mukava sänky :3
Koirakollaasi Koirakollaasi
ei saa koskea >:3 ei saa koskea >:3
Koiran evoluutio Koiran evoluutio
Goirs :3 Goirs :3
Koiruli Koiruli
Doge ist golden leikkaus fo'sho Doge ist golden leikkaus fo'sho
Koira murjaisee vitsin Koira murjaisee vitsin
En varmaa paina noin paljoa! Paska vaaka! En varmaa paina noin paljoa! Paska vaaka!
much bright much bright
mitä mun pitää nyt tehä mitä mun pitää nyt tehä
Boss kisse Boss kisse
Rusinat rasahtelee Rusinat rasahtelee
Toi pitsaa Toi pitsaa
Hotdog Hotdog
Pallorobotti Pallorobotti
kukkuluuruu kukkuluuruu
Goodboy Tesla ja Badboy Edison Goodboy Tesla ja Badboy Edison
Kohta lähtee Kohta lähtee
Vumpalouska hermoilee Vumpalouska hermoilee
Bendeleen tulokas >:3 Bendeleen tulokas >:3
Onpa iso wuff :3 Onpa iso wuff :3
Good dogs Good dogs
 1 042 näyttökertaa, 15 viestiä, 0.13 MB, 1 tiedosto
16.10.2019 13:13:43
[ + 11 - | ]

onko koirasi rasisti?

[35554] [0.jpg] [0.13 MB] [1200x900] [] []
0.jpg

koira

(1228)  · 

rasisti

(76)  · 

sieg

(8)  · 

heil

(28)  · 

vihapuhe

(14)
16.10.2019 19:04:06
#259882 [+-] Piilota Suosittele

>>259761
Mulla oli rasisti koira aikoinaan. Musta pitkäkarvainen ja tasaselkäinen saksanpäimenkoira varustettuna äänellä, joka sai heikkohermosimmat paskomaan housuihinsa. Se haukku kaikki pikkasenkaan tummemmat tyypit mustalaisista lähtien. Ärisi se myös poliiseille...

17.10.2019 07:17:59
#260029 [+-] Piilota Suosittele

>>259930
Ei kannata sanoa tota ääneen missään julkisella paikalla.

259945

No pitäähän vanhuksen antaa luulla että se on vieläkin 20v teräsmies ja esittää että sattuis ja juosta pihalle piiloon nauramaan.

17.10.2019 19:20:46
#260251 [+-] Piilota Suosittele

>>260245
Ei tietenkään vaan komeista ja kauniista arjalaisista jotka on yhtä vaaleita ku Hitler, komeita ku Göbbelsi ja hoikkia ku Göring. 5-luokan koiria on joka toisella ja täällä ei untermenchenit hillu.

[ 15 viestiä | ]