Perustaja Vumpalouska

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:11:21 Jäseniä 34 Vierailuja 5 028 Medioita 778

Kanava koirakuville. Koska koirat ovat parhaita :3

uudet kaverukset :3 uudet kaverukset :3
Sokea koira Sokea koira
Koerien juhtelu Koerien juhtelu
iloinen koira kävelyllä iloinen koira kävelyllä
Kissatyyny Kissatyyny
Kun vegaani kutsuu sinut syömään Kun vegaani kutsuu sinut syömään
Koiran evoluutio Koiran evoluutio
Muikea Muikea
mitäs täällä hommaillaan mitäs täällä hommaillaan
tässä on lämmin tässä on lämmin
Vavokaa koivaa :33 Vavokaa koivaa :33
Ruoka-automaatti katukoirille Ruoka-automaatti katukoirille
Slurpsis Slurpsis
Toi pitsaa Toi pitsaa
saha saha
Jeccukoira Jeccukoira
Syökää santaa t. Ruby Syökää santaa t. Ruby
Kannatti leikittää keppiä heittämällä Kannatti leikittää keppiä heittämällä
Auraaja Shibe Auraaja Shibe
Koiranlento Koiranlento
Tämä sekosi Tämä sekosi
Nyoips Nyoips
Kusipäinen lelu Kusipäinen lelu
Koira kidutetaan ja hakataan Koira kidutetaan ja hakataan
 865 näyttökertaa, 16 viestiä, 0.75 MB, 1 tiedosto, 23.03.2019 10:43:48
[ + 2 | ]

Tyhmä koira

[26664] [tiedosto.mp4] [0.75 MB] [225x400] [] []

23.03.2019 11:04:27
#175286 [+-] Piilota Suosittele

Miten niin tyhmä? Elukat kulkee loikalla pitkässä heinässä jotta saavat pidettyä näköyhteyttä ympäristöön.

23.03.2019 16:44:57
#175397 [+-] Piilota Suosittele

175295

Teen kohta "Stubitch"n itse jos ei multiaccouluvittuilu lopu.
perskatiralaa.

Yksittäiseen käyttäjään kohdistunut jatkuva pään aukominen ainakin täyttyy, mutta kuten sanottu, en ole neulaperse D-Pommin tapaan, vaan raja se on hbsen_kikkelilläkin.

En oikeasti ilmianna tai blokkaa ketään, mutta oisko sul vähän enempi bensaa?

24.03.2019 00:25:14
#175653 [+-] Piilota Suosittele

>>175603
Natsi- @Slayjer multiaccoilee ja siten vittuilee mulle jatkuvasti. En tosin ota sitä niin raskaasti kuin tikkaripyllyt.

Omat vittuiluni teen ihan omalla nimimerkillä, ja usein jopa omalla pärställä.

24.03.2019 12:54:39
#175890 [+-] Piilota Suosittele

175881 joo no varmaan ihan järkevää lopettaa hyvän sään aikana. ei oo poissulettua ettei modet oo jo tarkkaillu tätä viestiketjua

24.03.2019 23:07:08
#176300 [+-] Piilota Suosittele

>>176297
Ei o ei, mulla vaan ei ole tarvetta salailla. Kerron asiat oli mitä oli, ihan suoraan. Omalla pärställä, en tietenkään nimellä.

Olen Abdullah Bullah bin Habsdullah_

[ 16 viestiä | ]