No tiiän kyl pari tässä vähän aikaa sit uuen albumin julkassua bändiä joiden uusin tuotanto on legitiimisti suhteessa heikointa tähän asti. Ensiferum ja Diablo Swing Orchestra etunenässä.
[
3 viestiä
|
]
⭰
Ei näkynytkään ensimmäisenä päivänä
Fingerpori
Politiikka
kaikki kiekkofanit
Kansallissosialismipsykoosista pelastaa vain todellinen perinne