Perustaja Pata-K

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.11.2017 06:43:21 Jäseniä 18 Vierailuja 8 403 Medioita 1252

Yleinen sarjakuvakanava normisarjiksille, webcomiceille, stripeille yms. Muistakaa soossata jos on joku vähempi artisti

Ennen ja nyt Ennen ja nyt
Boss fight: Jew King of Thorns Boss fight: Jew King of Thorns
Zansatsu Ponytail 3/4 Zansatsu Ponytail 3/4
Todellakin Todellakin
#metoo #metoo
Rohkeasti Rohkeasti
Spurdo Puh Spurdo Puh
Ilobotti Ilobotti
Hnnnngh Hnnnngh
Pohjantähden käsityö Pohjantähden käsityö
Viikatemies Viikatemies
Komea on Komea on
Seuraava sukupolvi Seuraava sukupolvi
L-sana L-sana
Charles perhana Charles perhana
gurun opit gurun opit
Rapula Rapula
Huumebörheät HD-versiona :3 Huumebörheät HD-versiona :3
Kirja Kirja
Kissasarjeita vol 1 Kissasarjeita vol 1
Ja vielä turistiluokassa Ja vielä turistiluokassa
Suunnitelma Suunnitelma
Shake shake Shake shake
Muh privilege Muh privilege
 1 130 näyttökertaa, 12 viestiä, 0.22 MB, 2 tiedostoa
13.02.2022 13:48:19
[ + 5 | ]

Jarlaa

[61674] [tiedosto-1.jpg] [0.1 MB] [720x217] [] []
tiedosto-1.jpg
[61673] [tiedosto-2.jpg] [0.12 MB] [1080x734] [] []
tiedosto-2.jpg

fingerpori

(174)  · 

jarla

(6)
13.02.2022 15:15:44
#547372 [+2] Piilota Suosittele

Käsittääkseni ne vaati että polttoainevero on puolitettava, ei hinta. Mutta enhän toki minä ole Jarlan tai Ylen toimittajien ja parin Ylellä esiintyneen kansanedustajan kaltainen asioiden tietäjä, jos ne puhuu bensan hinnan puolittamisesta eikä polttoaineveron puolittamisesta, niin kai ne rekkapekat sitten haluski bensan hinnan puolitusta.

13.02.2022 20:23:29 | 20:25:11
#547402 [+1] Piilota Suosittele

>>547401 Tuossa kuvassa Jarla väittää, että convoy porukka haluaa bensan hinnan puolitusta ja samaa väitettiin jossaki A-studiossa tjsp ohjelmassa Ylellä. Minun käsityksen mukaan ne vaatii POLTTOAINEIDEN VERON puolitusta, ei BENSAN HINNAN. Minusta se on aika huolestuttavaa, että Ylessäki asiantuntijat väittää ensin että mielenosottajat haluaa bensan hinnan puolitusta ja sitten selittävät miten valtio ei kykene siihen, koska bensan hinnasta on vain niin ja niin paljon veroa. Ymmärrätkö nyt eron? Jos et, Yle on onnistunut sinun kohdalla. Muuta en aja takaa.

Ja sen mie haluan vielä täsementää ettei tule jälkipuheita: Mie en kannata mitään mekkalointia, mutta suon kaikille siihen oikeuden lain puitteissa ja sillä ehdolla, että laki on myös sama kaikille.

13.02.2022 20:35:23
#547405 [+-] Piilota Suosittele

>>547402
Ja minä olen sitä mieltä, että kyseessä on vain kulkutautimyönteisten ryyppyreissu.
Vaatimukset polttoaineveron puolittamisesta ja hallituksen erosta ovat vain populismia, jolla saisivat vain enemmän jengiä ölisemään.

13.02.2022 20:48:04 | 20:48:17
#547409 [+1] Piilota Suosittele

>>547407
Eipä tuo Jarlan strippi toimisi, jos olisi sanatarkasti polttoaineverosta kyse ja monesti hänen vitsinsä perustuukin siihen miten pieni väärinymmärrys muuttaa koko asian luonteen.
Eli en lähtisi Jarlaa nyt aivopesusta syyttämään.

[ 12 viestiä | ]