Perustaja Pata-K

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.11.2017 06:43:21 Jäseniä 18 Vierailuja 8 473 Medioita 1252

Yleinen sarjakuvakanava normisarjiksille, webcomiceille, stripeille yms. Muistakaa soossata jos on joku vähempi artisti

Joppe farmaseuttina Joppe farmaseuttina
Pienet teot Pienet teot
Varmat päivät Varmat päivät
Lame Selfie Bee Lame Selfie Bee
"Ackchyually" "Ackchyually"
Tytöt tykkää pahoista pojista Tytöt tykkää pahoista pojista
Ihana lahja :) Ihana lahja :)
Linnut on koviksia Linnut on koviksia
Serveri Serveri
Naukkunaakka Naukkunaakka
Hiiva pakkaseen! Hiiva pakkaseen!
#metoo #metoo
Taiteilija Taiteilija
Tyynysota Tyynysota
Transusotilas Transusotilas
Sartarin tuli (Kysy hämähäkiltä, 2/3) Sartarin tuli (Kysy hämähäkiltä, 2/3)
Whap Whap
Yritä siinä nyt sitten Yritä siinä nyt sitten
Onko se- Onko se-
Kuinka tunteet Kuinka tunteet
Täydellinen murha Täydellinen murha
vanha hiipiä vanha hiipiä
Dio seikkailee 4 Dio seikkailee 4
Painoi puuta Painoi puuta
 872 näyttökertaa, 2 viestiä, 0.07 MB, 1 tiedosto
04.03.2020 14:33:33
[ + 11 - | ]

Turvallinen Oulu

[40326] [0.jpg] [0.07 MB] [500x649] [] []
0.jpg

oulu

(64)  · 

raiskaus

(91)
04.03.2020 19:45:53 | 19:46:28
#314242 [+-] Piilota Suosittele

Se on oikeasti jännä, kuinka rauhan vuodet kadottavat ihmisiltä ymmärryksen siihen, millainen pahuus ihmisissä voi asustaa.

Esimerkiksi Puolasta, Tsheikeistä ja Baltian maista tiedämme, että 30 vuotta on liian lyhyt aika - näissä maissa ihmisten pahuus ja ongelmat (esimerkiksi maahantunkeutujien kanssa) tiedostetaan, eikä ylihumanismi tai äärimmäisen vaarallinen sinisilmäisyys ole päässyt valtaan.

Sen sijaan toisen maailmansodan jälkeen rauhassa olleissa maissa on muututtu pullamössöfemakoiksi ja ylihumanismi kukoistaa. Lauletaan käsi kädessä kumbayaata ja oikein annetaan nuoret tytöt uhreiksi maahantunkeutujille. Ongelmien sattuessa ensin syyllistetään tytöt rasismista. Sitten sen jälkeen totuuden levittyä syytetään yhteiskuntaa rasismista, joka on traumatisoinut maahantunkeutujat ja/tai luonut pahan ilmapiirin ja se on ollut syypää.

TIKTOK! HALLLOOO! ONKO SIELLÄ FEMINATSIN PÄÄKOPASSA ENÄÄ YHTÄÄN AIVOSOLUA!

[ 2 viestiä | ]