Perustaja Pata-K

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.11.2017 06:43:21 Jäseniä 18 Vierailuja 8 404 Medioita 1252

Yleinen sarjakuvakanava normisarjiksille, webcomiceille, stripeille yms. Muistakaa soossata jos on joku vähempi artisti

Fingerpori Fingerpori
Charles perhana Charles perhana
Let life unfold Let life unfold
Surufuu Surufuu
kun tuttavapiirissä on yks vege kun tuttavapiirissä on yks vege
Paluu luontoon eskaloituu Paluu luontoon eskaloituu
Ja hommaa kondikseen Ja hommaa kondikseen
Pelko Pelko
CAPTAIN AMERICA SAVES THE DAY CAPTAIN AMERICA SAVES THE DAY
sienimäinen kasvannainen sienimäinen kasvannainen
Deathbulge Party: Halloween edition Deathbulge Party: Halloween edition
Sartarin tuli (ja kuinka sen koimme, 1/2) Sartarin tuli (ja kuinka sen koimme, 1/2)
Light of my life Light of my life
Dog Manwhore Dog Manwhore
maailmankansalainen maailmankansalainen
False Positive - Cleanup 2/2 False Positive - Cleanup 2/2
Supermarjo Supermarjo
Herätkää lampaat Herätkää lampaat
Gay Gay
'Nam Bottom 'Nam Bottom
Fingerpori Fingerpori
Huomenta Huomenta
SMBC - Cycle of Violence SMBC - Cycle of Violence
Pidän matalaa profiilia :3 Pidän matalaa profiilia :3
 1 544 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.03 MB, 1 tiedosto
05.09.2019 18:23:59
[ + 8 - | ]

Se tunne kun joku esittää idean mikä ei toimi edes teoriassa.

[34003] [mitavittua.png] [0.03 MB] [556x747] [] []
mitavittua.png

mita

(43)  · 

vittua

(12)  · 

teoria

(7)
06.09.2019 08:57:43
#243552 [+-] Piilota Suosittele

"Mies meni matkatoimistoon ja sanoi virkailijalle:
-Haluaisin matkustaa oikein rentouttavalle lomalle jonnekin, voisitteko ehdottaa matkaa?
-Menkää Tunisiaan.
-No jaa, en tiedä. Siellä on niin kuuma. Olisiko jotain muuta?
-No, matkustakaa sitten Grönlantiin.
-Ei, ei se ole hyvä. Siellä on niin kylmä. Eiko teillä olisi ehdottaa muuta?
-No, miten olisi matka New Yorkiin?
-Mjaa...mutta ei, siellä on hirveän paljon ihmisiä. Olisiko jotain muuta?
Virkailija alkoi jo vähän hermostua, mutta ehdotti kuitenkin:
-Entä jos lentäisitte Vuokattiin?
-E-ei, siellä on niin vähän ihmisiä ja yksinäistä. Eikö teillä olisi mitään muuta?
-No, on meillä vielä semmoinen yhdistetty erotiikka-urheilu-lomapaketti.
-Aijaa, mikäs se on?
-Suksikaa vittuun!"

[ 6 viestiä | ]