Perustaja Pata-K

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.11.2017 06:43:21 Jäseniä 18 Vierailuja 8 401 Medioita 1252

Yleinen sarjakuvakanava normisarjiksille, webcomiceille, stripeille yms. Muistakaa soossata jos on joku vähempi artisti

Uskomattomat beduiinit Uskomattomat beduiinit
Finni Finni
Jaws? Jaws?
Surufuu Surufuu
Pistät siitä poikittain Pistät siitä poikittain
Fft fft Fft fft
Turvallinen Oulu Turvallinen Oulu
koiran elämää koiran elämää
puuJALKAvitsi GET IT???!!! puuJALKAvitsi GET IT???!!!
Fwoo Fwoo
Sarjakuva himosta Sarjakuva himosta
Kutemattomille isän evästä Kutemattomille isän evästä
Bisneskissa kotona Bisneskissa kotona
Punaisten lyhtyjen alue Punaisten lyhtyjen alue
Feels ;__; Feels ;__;
Vasemmistoliitto Vasemmistoliitto
Whee Whee
Vaalikone Vaalikone
Oi jumalkeisari, missä oikein viivyt ;__; Oi jumalkeisari, missä oikein viivyt ;__;
valkovalas valkovalas
"Piirtäisin itse jos olisi peukalot" - Battleship "Piirtäisin itse jos olisi peukalot" - Battleship
Virheitä sattuu itse kullekin Virheitä sattuu itse kullekin
Viisas mies Viisas mies
Ateismi Ateismi
 1 120 näyttökertaa, 9 viestiä, 2.85 MB, 1 tiedosto
27.11.2017 21:07:24
[ + 14 - | ]

The Test

[3038] [the-test.png] [2.85 MB] [500x11560] [] []
the-test.png

sarjakuva

(524)  · 

alien

(55)
30.11.2017 14:02:13
#10083 [+-] Piilota Suosittele

Jotenkin näissä scifeissä usein tökkii, kuinka ihmiset muka ovat erityisen hyviä/pahoja/kekseliäitä jne. Tässäkin sarjiksessa tuo Auditor on valmis tuhoamaan kokonaisen lajin, mutta samalla itkee, kuinka ihmiset kohteli sitä huonosti. Kumpi on pahempi, potkia pultsaria vai tuhota sivilisaatioita? Suhteellisuuden tajua kehiin, saatana.

14.11.2019 03:39:20 | 03:39:36
#270352 [+-] Piilota Suosittele

Ei varmaan olis kannattu mennä minnekkään jenkkilän gettoon ottamaan selvää koko ihmislajin kohtalosta.

08.11.2024 21:22:39
#658373 [+-] Piilota Suosittele

>>10705 Toi on luultavasti sitä yliajattelua, mitä noi ufomiehet ei tee. Ne vaan kattoo, että miten porukka toimii ja menee sen mukaan. Ne luultavasti ymmärtää elämänmuodoista paljon enemmän.

[ 9 viestiä | ]