Perustaja Pata-K

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.11.2017 06:43:21 Jäseniä 18 Vierailuja 8 404 Medioita 1252

Yleinen sarjakuvakanava normisarjiksille, webcomiceille, stripeille yms. Muistakaa soossata jos on joku vähempi artisti

SORRON YÖSTÄ NOUSKAA SORRON YÖSTÄ NOUSKAA
sienimäinen kasvannainen sienimäinen kasvannainen
Bully Bully
Zanuff The Butcher 3/3 Zanuff The Butcher 3/3
Vitun naapurit Vitun naapurit
Sartarin tuli (Punainen kuu, 1/4) Sartarin tuli (Punainen kuu, 1/4)
Kiitos 2019-2019 ;___; Kiitos 2019-2019 ;___;
Iltasatu Iltasatu
Wake Sayori up before you go go Wake Sayori up before you go go
Milla-Makian Salainen Suunnitelma Milla-Makian Salainen Suunnitelma
Metsästysvinkki Metsästysvinkki
Lame selfie bee vol.3 Lame selfie bee vol.3
How Garfield became the most powerful being in the universe How Garfield became the most powerful being in the universe
kjeh kjeh kjeh kjeh
This is fine This is fine
Muh privilege Muh privilege
Kärpäsentoukkia Kärpäsentoukkia
Kaljalle Kaljalle
Muista Anoa Muista Anoa
omenapuu-2 1/8 omenapuu-2 1/8
kynät kynät
Elämä hallinnassa Elämä hallinnassa
Miten yrittää piirtää koira Miten yrittää piirtää koira
False Positive - Found In His Hand (1/2) False Positive - Found In His Hand (1/2)
 1 023 näyttökertaa, 6 viestiä, 1.36 MB, 1 tiedosto
11.05.2019 00:42:10
[ + 10 - | ]

Papan korjaussarja

[29442] [papan-korjaussarja.png] [1.36 MB] [2389x756] [] []
papan-korjaussarja.png

papan

 · 

korjaussarja

 · 

fingerpori

(174)
11.05.2019 11:55:40
#200537 [+-] Piilota Suosittele

>>200429
Se on just sitä. Sentakia volmari tietää hinnatkin. Paitsi toki se on Gambina. Mutta lukeminen ei taida tän meijän tarinan sankarin vahvuuksiin kuulua.

11.05.2019 17:28:30
#200675 [+-] Piilota Suosittele

>>200537
:D
Kirjotusvirhe. En ole koskaan maistanut Gambinaa.

200444

hyvä krapulankorjaussarja on liuska tai kaksi sinisiä pameja, niinkö se oli? lähtee varmasti krapula

Ei muuten lähde vaikka vetäisit sen 2 liuskaa. Kokemusta on. Ne ei auta ollenkaan jos krapula on 5/5. Siksi en käytä niitä usein krapulantorjuntaan. Alkoholi on ainut mitä olen kokeillut mikä auttaa. Tänään oli 2/5 krapula. hain äsken kaljaa, ja ½-tunnin päästä vasta saan korkata ekan >:( En yleensäkkään käytä pameja juuri ollenkaan, mutta haen aina pillerit kun saa.

[ 6 viestiä | ]