Perustaja Pata-K

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.11.2017 06:43:21 Jäseniä 18 Vierailuja 8 401 Medioita 1252

Yleinen sarjakuvakanava normisarjiksille, webcomiceille, stripeille yms. Muistakaa soossata jos on joku vähempi artisti

sai töitä sai töitä
Ja vielä turistiluokassa Ja vielä turistiluokassa
Rohkeasti Rohkeasti
Ammo guide Ammo guide
Yritti liikaa Yritti liikaa
Surufuu Surufuu
Skub Skub
Miten yrittää piirtää koira Miten yrittää piirtää koira
cool cool
Tunnustus Tunnustus
Choo choo Choo choo
Pornostarat Pornostarat
Punny Punny
Näin menee Näin menee
Valitse aseesi viisaasti Valitse aseesi viisaasti
köyhäsiili köyhäsiili
False Positive - Newton's Apple False Positive - Newton's Apple
Kusi-Mikki: Luu perseessä Kusi-Mikki: Luu perseessä
Kuu näyttää hyvältä Kuu näyttää hyvältä
Tuli viereen pisulle syystä Tuli viereen pisulle syystä
Hyppää kyytiin tyttö Hyppää kyytiin tyttö
Kiusallista Kiusallista
Ei rakkautta Ei rakkautta
Raikasta Mt. Dewiä Raikasta Mt. Dewiä
 1 120 näyttökertaa, 9 viestiä, 2.85 MB, 1 tiedosto
27.11.2017 21:07:24
[ + 14 - | ]

The Test

[3038] [the-test.png] [2.85 MB] [500x11560] [] []
the-test.png

sarjakuva

(524)  · 

alien

(55)
30.11.2017 14:02:13
#10083 [+-] Piilota Suosittele

Jotenkin näissä scifeissä usein tökkii, kuinka ihmiset muka ovat erityisen hyviä/pahoja/kekseliäitä jne. Tässäkin sarjiksessa tuo Auditor on valmis tuhoamaan kokonaisen lajin, mutta samalla itkee, kuinka ihmiset kohteli sitä huonosti. Kumpi on pahempi, potkia pultsaria vai tuhota sivilisaatioita? Suhteellisuuden tajua kehiin, saatana.

14.11.2019 03:39:20 | 03:39:36
#270352 [+-] Piilota Suosittele

Ei varmaan olis kannattu mennä minnekkään jenkkilän gettoon ottamaan selvää koko ihmislajin kohtalosta.

08.11.2024 21:22:39
#658373 [+-] Piilota Suosittele

>>10705 Toi on luultavasti sitä yliajattelua, mitä noi ufomiehet ei tee. Ne vaan kattoo, että miten porukka toimii ja menee sen mukaan. Ne luultavasti ymmärtää elämänmuodoista paljon enemmän.

[ 9 viestiä | ]